Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yourservice
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 07:05
De inkt is waarschijnlijk op op mijn USB aangesloten HP PhotoSmart D6160. Onder Windows XP was daar de bijgeleverde software voor om te zien welke patroon op was of ik kreeg een melding dat een patroon bijna leeg is.

Het printen onder Windows 7, 64 bits, gaat goed met de geadviseerde driver van Windows 7 zelf. Tot het printerlampje nu ineens weer begint te knipperen bij een printopdracht en ik ineens niet meer kan printen omdat ik deze software mis.

Op de website van HP zie ik alleen een Vista -> Win7 update.

http://h10025.www1.hp.com...&sw_lang=&product=1156...

Vraag is nu, welke software kan ik gebruiken zodat ik weer meldingen krijg van de status van de printer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Wat gebeurd er als je die software van HP installeert waar je het zelf over hebt? Kleine moeite om even te proberen lijkt mij.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yourservice
Uiteraard is dat het eerste wat ik deed maar die is niet compatibel met Win7, ook het compatibel uitvoeren lukt hier niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Dan heb je een redelijke kans dat je pech hebt. HP heeft ook nooit drivers voor Vista uitgegeven voor hele reeksen printers en all-in-ones. Kwestie van een cartridge op voorraad houden dan voor het geval het lampje gaat branden.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yourservice
Weet je dat ik 10 pagina's vol kan schrijven met slechte ervaringen met HP en dan bedoel ik niet die HP!

Voor mij nooit maar dan ook nooit meer iets van HP! Gisteren nog bijna in een monitoraanbieding getrapt van ze, gzd voor een Acer gekozen.

Sluiten maar!