DVD&CDR&CD!?!

Pagina: 1
Acties:

• mjdejong
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04-2016

mjdejong

Rotterdam => X-treme

Topicstarter
Ik heb de volgende config:
K7T Pro2A(MSI), AMD TB 1000@1050, 3x128 RAM, Geforce IIMX, 2 x HD (ide0), Trust DVD (master), Samsung CD-RW (slave) op ide1, Sony cd (master) op promisse Ultra 2-66 PCI kaartje, modem, HP scanner (USB), HP Printer, Iomega Zip-drive (paralel), MXstream via Alcatel USB modem.

Nu de vraag kan dit?!?
En mag je de audio van de cd-rom & van de DVD koppelen op je geluidskaart (ik heb maar 1 keer audio in....)

=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:50

jbbrans

Ik heb een soortgelijke combinatie van cd, dvd en cdrw ook al een aantal keer geprobeerd, maar kwam er steeds achter dat de niet-standaard ide controllers (zoals in jouw geval de promise U66) erg veel moeite hebben met atapi apparaten zoals cd, dvd, cdrw en (ide-)zip drives.

Deze combinatie leverde bij mij vaak blauwe schermen op.

Een mogelijkheid is om 1 van de hdd op het promise kaartje te zetten. Ik weet niet of deze ivm de snelheid op ide0 staan?
Een ander ding wat je je af kunt vragen is of je de cd-rom speler wel nodig hebt?

Over de vraag met de geluidskabeltjes kan ik niet veel zeggen, maar volgens mij kan dit niet. Ik heb een SB-live met cd in en aux in en zo heb ik het opgelost.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Met vriendelijke groet,
Jeroen