Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn samsung wave S 8500 doet het niet meer na een firmware upgrade. Na heel veel moeite, "multiloader" kunnen downloaden en installeren. maar ik krijg het niet voor elkaar om de firmware te downloaden kom op allerlei site's terecht waar ik denk de firmware te kunnen downloaden maar dan wordt er ineens een taakbalk in mijn browser geinstalleerd. Of ik kom op site waar ik moet betalen en mijn creditcard gegevens achter moet laten. Wie kan me vertellen waar ik op een veilige manier "S8500XXJ3.zip" kan downloaden. Kan het in het S8500 topic niet vinden.

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:14
wild gokje, maar is samfirmware.com misschien iets?

Verwijderd

Topicstarter
dat is die site waar je alleen maar een toolbar in je brouwser krijgt. tenminste ik wel.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Even een copy/past van de Samsung site:
Als je de software-update voor Kies gebruikt, weet je zeker dat de meest recente, stabiele en geavanceerde software op de markt wordt uitgevoerd op je telefoon. Controleer regelmatig of er nieuwe updates beschikbaar zijn zodat je zeker weet dat de meest recente software op de markt wordt uitgevoerd op je telefoon.
Alle overige manieren zullen wij hier toestaan. En dat is omdat het besturingssysteem wat op jouw Wave staat closed source is en Samsung niet wilt dat je daar zelf mee ga lopen kloten...

Oftewel, hang je Wave aan de Samsung PC Suite, of ga naar een Samsung Service Point... Als jouw toestel nog binnen de garantie valt, zal het service point waarschijnlijk jouw Wave kosteloos kunnen voorzien van een update.

Met andere officieuze methodes kunnen wij jou helaas niet helpen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.