Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 22:41
Sinds ik mijn iPad geüpdate heb naar 4.2.1 heb ik een vervormt geluid aan één kant van mijn speakers in de auto.

Via een kabel (tevens geen originele Apple accessoire) waar aan één kant de Apple Connection uitgang zit en de andere kant een Jack (3.5mm aux-in) uitgang, sluit ik de iPad aan op mijn aux-in van de auto. Dit heeft altijd gewerkt en ook met mijn vorige iPod Nano en iPod Touch totdat de update naar 4.2.1.

Wat heb ik zelf al gedaan?
  • Kabel vervangen, zelfde effect
  • iPhone i.p.v. iPad met nieuwste software geprobeerd, zelfde effect
  • Jack to Jack kabel, via Headphone uitgang, maar dan krijg ik heel zacht en schraal geluid
  • Andere speakers, zelfde effect
  • iPad dock gekocht, hierop de Jack to Jack kabel aangesloten en dit werkte zoals het moet werken, maar nu krijg ik mijn iPad niet meer verwerkt in de auto.
  • Naar Apple Support Store gegaan, hier hebben ze ook alles bovenstaande met mij geprobeerd, en ze waren er zelf ook verbaast over. Zij hebben mij verteld dat er gesleuteld is sinds de nieuwe update aan de aantal voltages die de iPad nu uitgeeft.
  • Vraag gesteld op het Apple Forum
Wat kan ik doen om mijn oude vertrouwde kabel weer te gebruiken? Zonder te hoeven downgrade?
Het lijkt mij en de medewekers van de Apple Store dat er een software matige oplossing voor moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Voor zover ik het begrijp heb je die vervorming bij elk stapje?
Het kan ook zijn dat je iPad hardwarematig is beschadigd aangezien er geen verklaring voor is.
Is er geen mogelijkheid dat je met garantie een nieuwe krijg (oid repareren door Apple)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 22:41
Hardware matig is waarschijnlijk uit te sluiten aangezien de nieuwe iPhone 4 met nieuwste versie het zelfde probleem heeft. De werknemers van Apple Store hebben wij het afgeraden hem op te sturen omdat hij wel gewoon werkt in een dock. En er dus niets mis mee is, waardoor ik alleen een factuur krijg omdat zij ernaar hebben gekeken.