[Windows 7, i5 760, gtx460, 4GB]
Ik krijg op dit moment een aantal programma's niet geinstalleerd. (Allerlei verschillende o.a. Adobe Lightroom)
Ik krijg constant error 1935 voorgeschoteld met HRESULT: 0x80070308.
Ik heb al behoorlijk mijn best gedaan om het zelf op te lossen maar kom er niet uit.
Wat heb ik al geprobeerd:
.NET verwijderen, met de tool van Microsoft (dotnetfx_cleanup_tool)
Vervolgens heb ik "dotNetFx40_Full_x86_x64.exe" geinstalleerd, wat zonder problemen gaat.
Daarnaast heb ik de C:/Windows/SoftwareDistribution leeg gemaakt.
Ik heb met CCleaner het register automatisch opgeruimd.
Verschillende malen opnieuw gestart.
De ResidentShield van mijn AVG Anti-Virus Business Edition uitgezet.
Ik run alles als administrator.
PendingXmlIdentifier uit registerverwijderd (Local_machine\components)
Computer gescand met HitmanPro
Ik kan me niet herinneren sinds wanneer het precies speelt. Twee week geleden denk ik voor het eerst, maar dacht toen dat het te installere programma lag, maar afgelopen week probeerde ik weer dingen te installeren maar toen bleef dezelfde fout maar bestaan. Hiervoor heeft alles prima gewerkt gedurende ruim een maand.
Ik heb op tientallen sites gekeken, met mogelijke oplossingen, maar niets heeft tot nu toe gewerkt.
Als er meer info nodig is dan hoor ik dat graag. Ik zou iig graag ook dingen willen uitsluiten, dus als er tips op dat gebied zijn...
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
[edit 1]
Ik merk nu ook net dat SolidWorks het niet meer doet, waarschijnlijk is daarvan een belangrijk bestand verwijderd... Help....
[edit 2]
Windows Update werkt ook niet. Alleen de updates(fixes) van .NET 4 werden wel uitgevoerd, de andere 20 ofzo niet. (Misschien ligt dat aan het feit dat mijn windows 'niet netjes' is geactiveerd)
Ik krijg op dit moment een aantal programma's niet geinstalleerd. (Allerlei verschillende o.a. Adobe Lightroom)
Ik krijg constant error 1935 voorgeschoteld met HRESULT: 0x80070308.
Ik heb al behoorlijk mijn best gedaan om het zelf op te lossen maar kom er niet uit.
Wat heb ik al geprobeerd:
.NET verwijderen, met de tool van Microsoft (dotnetfx_cleanup_tool)
Vervolgens heb ik "dotNetFx40_Full_x86_x64.exe" geinstalleerd, wat zonder problemen gaat.
Daarnaast heb ik de C:/Windows/SoftwareDistribution leeg gemaakt.
Ik heb met CCleaner het register automatisch opgeruimd.
Verschillende malen opnieuw gestart.
De ResidentShield van mijn AVG Anti-Virus Business Edition uitgezet.
Ik run alles als administrator.
PendingXmlIdentifier uit registerverwijderd (Local_machine\components)
Computer gescand met HitmanPro
Ik kan me niet herinneren sinds wanneer het precies speelt. Twee week geleden denk ik voor het eerst, maar dacht toen dat het te installere programma lag, maar afgelopen week probeerde ik weer dingen te installeren maar toen bleef dezelfde fout maar bestaan. Hiervoor heeft alles prima gewerkt gedurende ruim een maand.
Ik heb op tientallen sites gekeken, met mogelijke oplossingen, maar niets heeft tot nu toe gewerkt.
Als er meer info nodig is dan hoor ik dat graag. Ik zou iig graag ook dingen willen uitsluiten, dus als er tips op dat gebied zijn...
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
[edit 1]
Ik merk nu ook net dat SolidWorks het niet meer doet, waarschijnlijk is daarvan een belangrijk bestand verwijderd... Help....
[edit 2]
Windows Update werkt ook niet. Alleen de updates(fixes) van .NET 4 werden wel uitgevoerd, de andere 20 ofzo niet. (Misschien ligt dat aan het feit dat mijn windows 'niet netjes' is geactiveerd)
[ Voor 24% gewijzigd door mbr01 op 20-12-2010 16:44 ]