Toon posts:

GeForce en Win2K veroorzaakt vloeken en frustratie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik Win2k heb geinstalleerd hangt m'n pc regelmatig als ik een spel bezig ben

delta force 1 zeldzaam
delta force 2 frequenter
delta force 3 minstens 1 maal per missie
battle for naboo zo goed als direct

het spel(spellen) stop gewoon (hangt) op een willekeurige moment

opengldemo's bij het inladen van textures heb ik al prijs

3Dmark geraakte ik door zonder crash (puur geluk?)

Fan van geforce nagekeken werkt nog, verschillende drivers geprobeerd (ook die van windowsupdate voor nvidia) niets schijnt te helpen |:(

:'( Helleup! :'(

(Edit) is GeForce1 DDR en Wink2 op K7-650 met 256MB RAM (/edit)

(Edit2) Ik had last van agp 2x herinner ik me zo'n jaar geleden, kan dit de oorzaak zijn? en zo ja hoe fixen? Ik hoordde ook dat er een bug zit/zat ivm met Athlon cache in Win2k (heb sp1 installed) ? (/Edit2)

Verwijderd

Misschien is het handig als je je hele systeem ff post.
Want problemen in win2k kunnen ook aan andere dingen liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Euh effe denken

Mobo: MSI 6167
CPU: Athlon 650
256MB RAM
HD: Maxtor 20GIG
Simpel keyboard
2 Netwerkkaarten van DLINK (ADSL en Netwerk)
Geluid: Een bulk Player versie van Sound Blaster Live 1024
Voeding: Generic 300WATT

euh dan ben ik uitverteld denk ik :?

ow jah...

Logitec IFeel optical (kan het door ook niet aan liggen? die doet ook raar als ik reboot na een crash (of op reset duw, of windows correct herstart zonder pc af te zetten) dan gaat het lampje uit tijdens opstarten (zowel vroeger in win98 als nu in win2k) ik moet pc volledig afzetten alvorens het deze terug juist werkt :(

Verwijderd

Hier stond een heel domme opmerking, sorry

Verwijderd

Topicstarter
hier stond een reply over "domme" opmerking, sorry :)

Verwijderd

Topicstarter
Nog maar eens een reply, ik zou om te beginnen m'n geforce willen dwingen AGP1X te gebruiken, kan ik dat regelen in win2k?

(edit) heb agp wizzard gedownload en blijkbaar stond de kaart nog op AGP1X dus ik ben weer bij af :( (/edit)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, win98 er terug dan maar :( |:(

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
waarom maak je geen dual boot? heb ik ook, office shit in win2k, en gaming zooi in win98se, als je nou gewoon win98 installeert, en daarna (als de installatie klaar is!!!!!!!!!!!) boot vanaf de win2k cd, en de repair optie uitvoert, heb je een kant en klaar dual boot! het menutje word bij de win2k repair vanzelf toegevoegd

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Hiermee http://www.charnleys.co.uk/nvmax/ kun je o.a. 1*AGP mee instellen.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
BaronFire: ik heb zelf de ervaring (met een GeForce 2 GTS) dat een programma zoals AGP Wizzard de kaart niet goed op AGP1x zet. Zelf krijg ik dat het beste voor mekaar met Powerstrip:

http://www.tweakfiles.com/video/powerstrip.html

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb win98 er terug op gezet en alles werkt weer, ik heb het noodlot getart en een primaire regel overtreden "Never change a working operating system", mogen de goden me ooit vergeven!!
Pagina: 1