"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
DAC kopen en die aan de optische uitgang van de TV koppelen? Aan de andere kant van de DAC de koptelefoon aansluiten. Als je de TV via de audio uitgang verbind zal het geluid in 99% van de gevallen over de interne speakers en de apparatuur aangesloten op de audio out klinken.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik heb het nagezocht in de handleiding. Er is idd een aparte functie voor die de speakers van de tv kan uitzetten voor het aansluiten op de optische uitgang.
Blijft er wel geluid over de optische uitgang gaan als ik de tv mute, of geluid zeer zacht zet ?
En wat is een betaalbare converter hiervoor? Heb weinig zin om 100 euro uit te geven aan zo'n converter voor een koptelefoon van 70 euro.
Blijft er wel geluid over de optische uitgang gaan als ik de tv mute, of geluid zeer zacht zet ?
En wat is een betaalbare converter hiervoor? Heb weinig zin om 100 euro uit te geven aan zo'n converter voor een koptelefoon van 70 euro.
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."