Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BB bluetooth adapter connecten naar Win XP PC

Pagina: 1
Acties:

• Plakbandje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-08-2023
Hoe laat ik een Blackberry bluetooth adapter die is aangesloten op mijn versterker connecten met mijn Win XP PC waarin ik een bluetooth adapter in de USB poort heb geprikt?
Als ik via device manager laat zoeken, wordt ie wel gevonden, maar begint dan over het intypen van een passkey, terwijl ik nooit een password heb ingevoerd.
Als ik via een notebook met Windows 7 connect naar deze adapter gaat dit probleemloos en wordt er niet naar een passkey gevraagd. 8)7 Kan dit niet onder XP?
Bedankt alvast als iemand mij hiermee kan helpen! _/-\o_

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:00
Die passkey moet je zelf verzinnen en intypen in zowel Windows XP als op je BlackBerry. Met Bluetooth kunnen twee apparaten ook zelfstandig een key uitwisselen (Bluetooth Pairing Protocol), Windows 7 kan dit maar XP heeft geen ondersteuning voor dit truukje, dus dan zul je zelf een key moeten verzinnen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Jaap-Jan op 20-12-2010 11:32 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Plakbandje
@ Jaap-Jan, thanx. Dus ik moet dit via mijn telefoon instellen? Het gaat nl. om een losse bluetooth adapter die is aangesloten op de versterker, dus heeft de telefoon hier eigenlijk niets mee te maken...

• Jaap-Jan
Ow, wacht even, een versterker. Daar zit meestal een standaard passkey in. Probeer eens 0000 of 1234. Wat is het voor versterker?

[ Voor 12% gewijzigd door Jaap-Jan op 20-12-2010 11:49 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Plakbandje
Een Sony STR-DE135, maar ik kan me niet voorstellen dat daar een passkey in zit, daar is ie volgens mij te oud voor.

• Jaap-Jan
Dan ben ik helemaal kwijt wat je probeert te doen.

Wat is die 'Blackberry bluetooth adapter' en hoe sluit je die aan op je versterker?

• Plakbandje
Dat is dus een bluetooth adapter die in eerste instantie gekocht is om met de BB connectie te maken met de versterker. Op deze manier kun je dus je audio (van je telefoon) via bluetooth afspelen op je versterker. Ook via een notebook met Win 7 kun je zo via bluetooth connectie maken met je versterker en dan de audio of streaming van de notebook afspelen op de versterker. De adapter prik je gewoon in een audio ingang van de versterker.Dit gaat perfect, alleen met Win XP stuit ik op die passkey als ik probeer te connecten naar die adapter.

• Jaap-Jan
Ooh, op die manier. Dan geldt nog steeds mijn tweede bericht: vaak is dat een standaard passkey als 0000 of 1234. En anders moet je even kijken in de handleiding van dat apparaatje wat de passkey zou moeten zijn en of je hem misschien aan kunt passen.

• Plakbandje
Thanx Jaap- Jan, ik ben eruit hoor, je had gelijk: na zoeken op de BB site bleek dat de key 0000 is. Dus precies wat jij al zei. Ik had van alles geprobeerd, maar niet 5 x0, wel 4 x0 stom genoeg :-( Bedankt voor het meedenken anyway!
Pagina: 1