panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ik heb het ook, het is vorige week donderdagavond bij mij begonnen.
ja donderdag kan wel kloppen ja. Toen had in net mijn nieuwe ROM geflasht.
Heel vervelend.
Maar ik ben in elk geval blij dat het probleem niet bij mij ligt.
Heel vervelend.
Maar ik ben in elk geval blij dat het probleem niet bij mij ligt.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ik heb ook last van een zeer wisselende verbinding met telfort sinds vorige week. Had het idee dat het tussen mijn oren zat, of aan het toestel of de rom lag. Vaak als ik hem uit mijn zak haal dan heb ik geen verbinding, even de verbinding resetten via een widget lost het eigenlijk altijd wel op, maar irritant is het wel.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik zie dat het ook op de site staat vanaf net:
Ik woon in Den Haag 2565Mobiel internet Zuid-Nederland
20/12/2010
Status: Open
Door een storing is het niet altijd mogelijk om gebruik te maken van mobiel internet en mms in Zuid-Nederland.
Onze excuses voor het ongemak. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Categorie: Mobiel
[ Voor 3% gewijzigd door madmaus op 20-12-2010 12:06 ]
Goh, toevallig ik ook donderdag vanaf middaguur (Zuid Limburg). Alle instellingen nagelopen maar klopte allemaal met hetgeen op de site van Telfort vermeld staat. Afgelopen weekend bij mijn vriendin in Zuid-Holland nergens last van gehad, dus had al een vermoeden dat het een regionale storing was.
Wel leuk dat er op maandag eindelijk eens een keer iets op hun website komt te staan
Wel leuk dat er op maandag eindelijk eens een keer iets op hun website komt te staan
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Pagina: 1