Ik heb xbox360 slim glossy 250 met kinect. Ik heb linksys router wrt120n. De xbox is verbonden met internet (maar zegt dat ie een g-verbinding heeft). Maar hij ziet het thuisnetwerk niet en dus kan ik er geen films op plempen of laten streamen. Iemand een idee? Alvast dank!
Linksys WiFi N toevallig een 5Ghz band? In dat geval, jammer, heb ik ook last van met m'n netgear.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:00:
Ik heb xbox360 slim glossy 250 met kinect. Ik heb linksys router wrt120n. De xbox is verbonden met internet (maar zegt dat ie een g-verbinding heeft). Maar hij ziet het thuisnetwerk niet en dus kan ik er geen films op plempen of laten streamen. Iemand een idee? Alvast dank!
Anders gewoon een kwestie van AP visible setten etc
Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Had je post niet helemaal correct gelezen, dus hier komt de vraag:Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:56:
Dank voor het verplaatsen.
En, @Linux-TUX: "AP visible setten" ...? zegt mij helaas niet zoveel.
Wat doet het wel en wat niet? Je zegt dat hij de verbinding initieerd op G ? Hoe weet je dit zo zeker? Kan je bv wel op internet / XB Live komen met de X360 en een demo downloaden?
Hij bedoelt dat je je wifi netwerk zichtbaar moet maken, door SSID Broadcasting aan te zetten. Maar ik heb zo'n idee dat dat je probleem niet is?Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:56:
Dank voor het verplaatsen.
En, @Linux-TUX: "AP visible setten" ...? zegt mij helaas niet zoveel.
Wat ik uit je tekst op kan maken ben je wel verbonden met je netwerk, maar dat je vervolgens geen dingen kan streamen vanaf je PC. Heb je misschien iets aan deze tutorial?
Ik heb zelf wel een xbox, maar geen behoefte om te streamen, dus voor verdere vragen zul je toch bij een van mn collega's moeten zijn
Pagina: 1