Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 16:17
Goede morgen,

Over een maand mag ik mijn Vodafone abonnement verlengen, maar zit te twijfelen of ik dit ga doen.
Met zeer grote waarschijnlijkheid wordt het de Desire HD en daar moet natuurlijk internet bij (heb ik nu nog niet).
Als ik zo op de vodafone site zit te kijken zie ik dat de snelheid 3,6 Mbp/s is, wat dus gewoon 450KBp/s is, maar dat zal er wel minder spectaculair uit zien. Ik vroeg mij af aan de mensen die nu al een dergelijk abonnement hebben, is dit snel genoeg? Kun je hiermee een beetje fatsoenlijk surfen op je phone.

Daarnaast viel het mij op dat de iPhone 7,6 Mbp/s krijgt standaard. WTF? Waarom is dat? En waarom krijgt de rest dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik haal met mijn oude Sony Ericsson W902 in drukke gebieden altijd 200KB/s+ met Vodafone en heb zelfs een keer 350KB/s gehad volgens mij.

En de iPhone krijgt dat zodat Vodafone kan concurreren met de anders providers, KPN geeft namelijk ook 7.2Mbit bij de iPhone :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

7.6MBit/s, dan ben je in 17.5 minuten door je maandbundel heen als je pech hebt.

Dat is als een maand een auto huren, met wel 35 vrije kilometers.

[ Voor 30% gewijzigd door TMoose op 22-12-2010 12:14 ]

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 16:17
Lezen.....het is geen MB, maar Mb. Dat scheelt nogal he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10 06:14
Het heeft totaal geen nut om een 1 Gbyte databundel en 7,2 Mbit internet. De onbewuste consument gaat vaak voor meer is beter, dit geldt ook voor snelheid. Ik heb zelf 3,6 mbit bij Vodafone en dat is snel zat voor haast alle mobiele toepassingen.