Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Printprobleem vanuit Outlook 2007

Pagina: 1
Acties:

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Hier op het werk heb ik een raar probleem ontdekt, nouja.. een gebruiker heeft een raar probleem ontdekt.

Een gebruiker opent een mail met bijvoorbeeld een Excel bestand in de bijlage.
Ze drukt op Ctrl+P om te printen, selecteert "Stijl voor Memo" en selecteert dat de bijlages direct afgedrukt moeten worden.
Het mailtje gaat goed, een Word document gaat ook goed. Bij Excel en PDF documenten krijgt ze een Visual Basic error (zonder foutcode).
Excel sluit zichzelf daarna af.

Het Excel en PDF document kan wel afgedrukt worden als deze apart geopend wordt.

Ik kan het probleem reproduceren op mijn eigen pc. Zeker zonder de foutcode is het lastig zoeken. Heeft iemand misschien enig idee?

Windows XP
Office 2007

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Hier werkt het zonder problemen dus waarschijnlijk zit er toch iets in je configuratie. Een virus scanner welke zich integreert met Outlook en/of andere software pakketten zijn hier vaak de oorzaak van.

Kun je dit probleem reproduceren op een systeem waar jullie beveiligingssoftware niet op staat?

HowTo-Outlook | MSOutlook.info