Ik ben al een geruime tijd aan het afwachten om een nieuwe PC te kopen en naar aanleiding van de tegenvallende 3dmark 2001 score denk ik dat het binnen een maandje de moment is 
Op het moment heb ik dit in m'n achterhoofd:
Aopen HQ95 Gray
Athlon 1.2 Ghz (C core) misschien toch beter de B core pakken en overklokken? Ik kan ze aan dezelfde prijs krijgen...
DDR SDRAM 256Meg
IBM Deskstar 45 GB
Geforce 3
Iiyama 21" Vision Master 505
Cherry spacesaver keyboard
Logitech iFeel Mouseman
CDrom 52X LG
Sblive 5.1 (niet platinum)
Klipsch Promedia 4.1 Speakers
Heb al het volgende Maxtor schijven van 40 en 20 Gig, Sony 8/4 writer.
Pinnacle Studios PCTV(rave) tvkaartje
2 netwerkkaartjes (10Mbit,100Mbit) Dlink
Nu waren mijn vragen:
1)Heeft iemand hier suggesties/tips/slechte ervaringen met onderdelen?
2)Die 21" monitor van Iiyama staat op de US website listed als NEW, en hij zit er flat uit?
Ik hoop dat het zo'n flatte shadow mask tube is zodat er geen tension wires te zien zijn! (ik wen er dus echt NIET aan) 
Weet er iemand iets meer over deze monitor? Ook wanneer ie verkrijgbaar is?
3) Zijn er al goed overklokbare DDR moederbordjes op de markt (met 3 sloten & RAID). Eigenlijk ben ik aan het wachten op dat Abit KT266 bordje... Maja, daar is nog geen release datum van bekend he?
Alvast bedankt!!!
Cya
//edit: Klipsch promedia speakers toegevoegd
Op het moment heb ik dit in m'n achterhoofd:
Aopen HQ95 Gray
Athlon 1.2 Ghz (C core) misschien toch beter de B core pakken en overklokken? Ik kan ze aan dezelfde prijs krijgen...
DDR SDRAM 256Meg
IBM Deskstar 45 GB
Geforce 3
Iiyama 21" Vision Master 505
Cherry spacesaver keyboard
Logitech iFeel Mouseman
CDrom 52X LG
Sblive 5.1 (niet platinum)
Klipsch Promedia 4.1 Speakers
Heb al het volgende Maxtor schijven van 40 en 20 Gig, Sony 8/4 writer.
Pinnacle Studios PCTV(rave) tvkaartje
2 netwerkkaartjes (10Mbit,100Mbit) Dlink
Nu waren mijn vragen:
1)Heeft iemand hier suggesties/tips/slechte ervaringen met onderdelen?
2)Die 21" monitor van Iiyama staat op de US website listed als NEW, en hij zit er flat uit?
Ik hoop dat het zo'n flatte shadow mask tube is zodat er geen tension wires te zien zijn! (ik wen er dus echt NIET aan) Weet er iemand iets meer over deze monitor? Ook wanneer ie verkrijgbaar is?
3) Zijn er al goed overklokbare DDR moederbordjes op de markt (met 3 sloten & RAID). Eigenlijk ben ik aan het wachten op dat Abit KT266 bordje... Maja, daar is nog geen release datum van bekend he?
Alvast bedankt!!!
Cya
//edit: Klipsch promedia speakers toegevoegd