[W7] vensters niet volledig maximaliseren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mensen die met een mac werken zullen dit wel kennen onderin het scherm is een dock geplaatst, waarvanaf programma's kunnen worden opgestart. Bij mac software is het zo ingericht dat waarneer een venster gemaximaliseerd wordt de onderkand van t venster net iets boven de dock uit komt.

Nu heb ik voor windows 7 ook een dock wat ik al heel lang gebruik (rocketdock). normaal heb ik t dock aan de bovenkand, maar recentelijk ben ik er achter gekomen dat t dock ook erg mooi staat aan de onderkand van het scherm net boven de taakbalk.

Nu ben ik opzoek naar iets om net als bij mac me vensters niet volledig te maximaliseren maar om deze iets boven het dock te laten zweven.

Ik heb ongeveer 1 uur op google gezocht met verschillende zoektermen maar ik kan hier niets voor vinden.

Is er iemand die wel weet of er ergens een 3th party tool is om dit voor elkaar te krijgen??

Alvast heel erg bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Lijkt een beetje op het Dell Dock wat op sommige pc's geleverd wordt.
Misschien grafisch niet zo'n hele mooie oplossing, maar als het alleen om het opstarten van programma's gaat kun je toch ook gewoon een werkbalk met snelkoppelingen toevoegen onder je taakbalk? Een soort van QuickLaunch maar dan over de gehele breedte van je taakbalk.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rocketdock wordt door mij gebruikt voor meer dan alleen het opstarten van aplicaties, ik gebruik het ook voor andere dingen zoals het uitwerpen van me dvd station en het controleren van de status van me accu, dit laatste kan idd ook vanaf de taakbalk van windows 7. het gaat er ook meer om dat het er leuk uit ziet :)