Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PHP] User systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag met PHP een (professionele) website maken waar je kunt inloggen, registreren, profielen bekijken, forums bekijken etc. Maar wat is de juiste manier van aanpak om deze te maken? Ik heb al iets gelezen over frameworks, is dit misschien handig om deze te gebruiken of is er een alternatief? Ik heb me ook al verdiept in OOP maar moet ik dit hier wel bij toepassen, en hoe?

Alvast bedankt!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:11

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Hallo, welkom op GoT :)

Ik ga je topic sluiten. Hoewel er ongetwijfeld veel gezegd kan worden over het goed opzetten van een website, is dat iets waar al enorm veel over geschreven is. Single sign-on systemen zijn er legio, maar om je er zo een te vertellen gaat niet werken. Dan zouden we bijvoorbeeld moeten weten welke forumsoftware je wil gaan gebruiken etc. Je vraag is momenteel zo breed dat er gewoon niets mee te beginnen is, zonder te weten waar je zelf al mee begonnen bent.

Ik wil je vragen de Quickstart en Programming FAQ - Het FAQ/Beleid topic nog eens goed te lezen. Daar staan tips voor en eisen aan het openen van topics. Voor Programming specifiek hebben we het meer over problemen die je tegenkomt, en hoe deze op te lossen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.