Ik ben op zoek naar een zeer stille cpu-koeler. Ik wil namelijk mijn pc o.a. als mp3-'Jukebox' gebruiken. Ook wil ik zware berekeningen 's nachts laten doorlopen, pc staat op slaapkamer
. Nu wil ik ook misschien nog ietwat overclocken, dus een goede koeler is vereist. Vloeistofkoelers zijn ook weer wat overdreven, ik wil niet meer dan 100 gulden uitgeven.
Nu zag ik een test. Daar waren alleen geen koelers van "Silent Systems" in getest.
link naar plaatje Silent Systems cooler. Zijn die een beetje goed? Zijn die wel stil?
Ik wil ook een hele stille voedingventilator voor mijn (nog te kopen) A-Open Bigtower HQ08A. Is de standaard aardig stil, of kan ik beter een "Silent Systems, Coolerfan" kopen om deze te vervangen? Of nog een andere? Hele andere kast?
Alvast bedankt voor elke reactie,
HS
Nu zag ik een test. Daar waren alleen geen koelers van "Silent Systems" in getest.
link naar plaatje Silent Systems cooler. Zijn die een beetje goed? Zijn die wel stil?
Ik wil ook een hele stille voedingventilator voor mijn (nog te kopen) A-Open Bigtower HQ08A. Is de standaard aardig stil, of kan ik beter een "Silent Systems, Coolerfan" kopen om deze te vervangen? Of nog een andere? Hele andere kast?
Alvast bedankt voor elke reactie,
HS