lcd schermpje 5.2'' wide screen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pazzje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 11:45
Ik ben op zoek naar een 5.2'' lcd schermpje (openframe).
Waarom, in mijn auto heb ik precies een plek waar dit past. Nu heb ik al een 4.3'' aangeschaft maar dit is
niet mooi, lees te klein. 5.2'' is precies een mooie maat. (alles tussen de 5.0 en 5.4).
Maar ik kom deze maat nergens tegen, werkelijk alles afgezocht, ebay, google enz. Nu kom ik wel van de windows ce navsysteemtjes tegen met 5.3''. Kan ik hier het lcd uitslopen en dan een videosignaal voeren? Lijkt me niet zo eenvoudig. Dus wie weet een alternatief apparaat (bv nuvi 5000, maar erg duur om te slopen) of een site. Nevox Thaiwan kan ze leveren maar dan moet ik er 100 afnemen, hou ik er 99 over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoR
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 19:00
een psone lcd mischien? die is 5" maar zit wel een grotere circuit bord achter. welicht past het maar mischien is het ook mogelijk om de schermpje te "verlengen". voor de prijs is het iig de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pazzje
enzoR schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:40:
een psone lcd mischien? die is 5" maar zit wel een grotere circuit bord achter. welicht past het maar mischien is het ook mogelijk om de schermpje te "verlengen". voor de prijs is het iig de moeite waard
Had ik ook na gekeken, maar het circuitbord mag niet groter zijn als het scherm zelf, daarnaarst moet het widescreen zijn en wel om twee redenen, ziet er strakker uit en de navpc geeft een widescreen signaal door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 21:22
Met wat voor aansluiting? Een simpel dx navigatieding van 5" is prima bruikbaar als je composiet input wil (er zijn er genoeg met AV-in), dan ben je voor 65 eur ofzo klaar

VGA is een ander verhaal en moet ie ook touchscreen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop een 2e hands Dell Streak (heeft Android) die is 5". Kun je alles mee: (gratis) navigeren, muziek/video's-afspelen; handsfree bellen; weerberichten afspelen, heeft ook fm-radio enz. Aangezien die ook 3G heeft, is het een perfecte in-car entertainment apparaatje en is niet zo groot als een iPad (te groot voor op/in het dashboard). De Dell Streak 5" is echt perfect voor als je multimedia wilt in je auto (neem gewoon dual-sim via je provider).

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pazzje
DJSmiley schreef op zondag 19 december 2010 @ 23:09:
Met wat voor aansluiting? Een simpel dx navigatieding van 5" is prima bruikbaar als je composiet input wil (er zijn er genoeg met AV-in), dan ben je voor 65 eur ofzo klaar

VGA is een ander verhaal en moet ie ook touchscreen zijn?
Had ik al na gekeken (naar die windows ce apparaatjes) daar ik alleen maar video-in nodig heb, wel ntsc. Ik zag dat deze video-in hebben maar ik kom nergens tegen of het ook ntsc is en hoe het geschakeld wordt, maw als de stekker erinzit schakel hij over het het videobeeld of moet ik dit juist selecteren.

Een simpel dx navigatieding, bedoel je iets van blaupunkt??

[ Voor 7% gewijzigd door pazzje op 20-12-2010 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Dx is dealextreme.com :) lowbudget chinese handelaar zonder verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pazzje
sebastius schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:36:
Dx is dealextreme.com :) lowbudget chinese handelaar zonder verzendkosten.
oohhh, zal ik daar eens kijken
Pagina: 1