Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Zuinig op zijn, ding is vrij snel voor simpele printjobs (want 24 naalds) en goedkoper in gebruik dan een inktjet
De vraag is: wil je echt voor het prijsverschil gaan prutsen?
Ik zie hem hier staan: http://www.planet4office....lon-sb/1489822/index.html
Pelikan maakt ze nog gewoon. Dat betekent dat je ze bij elke boekhandel kunt bestellen
Inkt voor een inktjetprinter zou ik sowieso niet doen. Vroeger werd het wel gedaan voor inktlinten geloof ik, geloof ik, maar het is en blijft nylon wat telkens doorgeprikt wordt. Voor je het weet breekt je lint.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
De navulinkt is vrij dik. Misschien nog wel dikker dan stempelinkt maar dat komt er nog het dichtste bij denk ik.
In het verleden heb ik dergelijke inkt wel gekocht bij Arca. Ik neem aan dat dit nu hun site is: http://www.arca-nl.nl/ .
Je zou ze eens kunnen bellen. Zou me niets verbazen als ze het nog hebben ook al staat het niet meer op hun website.
[ Voor 9% gewijzigd door leuk_he op 19-12-2010 17:08 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Bel je lokale kantoorboekhandel en als ze hem niet hebben kunnen ze hem zeker weten voor je bestellen. Dikke kans dat er dan geen verzendkosten of niks bij komen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
I had vroeger een HP printer met navulinkt. Toen de printer werd verkocht voor een Canonprinter kon ik deze inkt niet meer gebruiken. Dus vul ik nu de POS naaldprinters met deze inkt.
Ik denk wel dat de nylon printerband niet meer goed is na al deze tijd. En ook door de naalden van de matrixkop slijten deze banden wel snel.
Hij heeft op zolder in een doos gestaan he? dus erg hard heeft de band niet geleden in die 15 jaar ofzo. Mooi om te horen dat het wellicht met inktjet navul spul ook werkt.Blord schreef op maandag 20 december 2010 @ 01:33:
Ik denk wel dat de nylon printerband niet meer goed is na al deze tijd. En ook door de naalden van de matrixkop slijten deze banden wel snel.
[ Voor 8% gewijzigd door leuk_he op 20-12-2010 10:27 ]