Ik zit nu al met drie PC's hier in huis met Windows 7 die telkens vragen om een update van Windows Live Essentials. Ik moet die troep niet op mijn PC en ik wil geen gebruik maken van die nieuwe verpeste MSN-interface. Is er een manier om deze update uit het systeem te verwijderen, ik krijg namelijk telkens een melding dat ik één belangrijke update mis (my-ass belangrijk
). Op internet is er eigenlijk niets over te vinden, alleen dat je het MOET installeren voordat je het kan verwijderen.
Normaal kun je updates verbergen door er met de rechtermuisknop op te klikken en dan voor verbergen kiezen. Gaat dat niet?
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Ow, nog nooit gezien. Het leven kan soms zo simpel zijn. Thnx, hoop dat het niet terugkomt nu. Heb het helemaal gehad met die Live onzin van MS. Heb het nu ook maar verwijderd en emesene gedownload.
en als je in Client Software Algemeen wat verder terug had gekeken dan één dag was je ook Het Windows Live Topic tegengekomen waar je dit antwoord ook terug had kunnen vinden
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()