Toon posts:

Meerdere netwerkschijven koppelen aan 1 stationsnaam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

ik ben in het bezit van meerdere netwerkschijven van het merk Lacie. Is het mogelijk om deze netwerkschijven binnen windows7 te koppelen tot 1 stations-letter of naam. Heeft hier iemand ervaring mee?

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12-2025

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Nee niet in Windows in linux zou je ze onder 1mountpoint kunnen doen, maar dat is niet geweldig..

Verwijderd

Topicstarter
hmmm.

ook geen andere mogelijkheid ?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Laten we even beginen met de vraag waarom één letter?

Heb je letters te weinig (of juist teveel) of verwacht je dat de aparte apparaten ineens gaan samenwerken als een grote disk? andere reden ? wellicht zijn er andere opties

[ Voor 12% gewijzigd door Fish op 19-12-2010 12:52 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de externe schijven veel muziek staan . Als ik nu (aangezien ze op alfabet staan a-d e-h etc wil browsen moet ik steeds naar andere stations klikken in windows en in mediamonkey.Welicht zal er een betere oplossing bestaan..

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-02 21:06

Sosabowski

nerd

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 13:11:
Ik heb op de externe schijven veel muziek staan . Als ik nu (aangezien ze op alfabet staan a-d e-h etc wil browsen moet ik steeds naar andere stations klikken in windows en in mediamonkey.Welicht zal er een betere oplossing bestaan..
Heeft mediamonkey geen bibiliotheek functie? Dan be je dus helemal niet gebonden aan schijfletters.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

Topicstarter
Jawel,

maar deze worden aan de locaties / netwerkschijven ( spreek letters ) vastgehangen...

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
je kan lokale schijven wel als directory mappen.. maar als dat met netwerk schijven ook lukt?

404 Signature not found

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan, alleen worden deze mappen gekoppeld aan de stations letter...

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-01 11:26
Misschien kan het met dfs, moet je volgens mij wel minimaal een server met 2003 r2 hebben.
Maar dan nog weet ik niet zeker of het met jouw situatie gaat werken, denk zelf niet.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Pagina: 1