The factory of the future will have only two employees, a man and a dog. The man will be there to feed the dog. The dog will be there to keep the man from touching the equipment.
Always be 2excite(d)
Misschien is de Frag FX v2 iets voor je?

Dank je voor het aandragen van een alternatief!!
[ Voor 21% gewijzigd door 2xit op 19-12-2010 12:01 ]
The factory of the future will have only two employees, a man and a dog. The man will be there to feed the dog. The dog will be there to keep the man from touching the equipment.
Always be 2excite(d)
Ik ben zelf in het bezit van de EEC, en het ding heeft nog flink wat kinderziektes maar eenmaal je de ins en outs door hebt werkt het wel erg lekker.
Problemen die ik momenteel ondervind en die ook zijn bevestigd door het EEC team:
na het starten van bv COD BO moet je de EEC ontkoppelen, vervolgens tobo koppelen, dan muis koppelen, dit proces gaat vrij snel vervelen
Verder zijn er afentoe haperingen in de muis bewegingen die na een x seconden weer verdwijnen.
om op je vraag terug te komen gamegear verkoopt ze (zelf geen ervaringen mee)
http://www.gamegear.be/pr...Path=102&products_id=1637
Problemen die ik momenteel ondervind en die ook zijn bevestigd door het EEC team:
na het starten van bv COD BO moet je de EEC ontkoppelen, vervolgens tobo koppelen, dan muis koppelen, dit proces gaat vrij snel vervelen
om op je vraag terug te komen gamegear verkoopt ze (zelf geen ervaringen mee)
http://www.gamegear.be/pr...Path=102&products_id=1637
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Geef je het niet een beetje te snel op?2xit schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:41:
Nu 2 weken de controller geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar om een vertrouwd gevoel te krijgen.

Voor ik een beetje Uncharted 2 op de PS3 aardig kon spelen duurde gewoon 4 weken. En een First Person Shooter zoals Killzone 2 een week of 8. De omschakeling van muis naar controller kost gewoon veel tijd, maar als je eenmaal aan een controller gewend bent wil je niet meer anders.
Ik zou een controller en de PS3 niet meer willen missen
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei
Ik heb de EEC nu een maandje, hij bevalt heel goed.
Je moet echter wel een muis nemen die er goed mee werkt, ik heb nu een logitech m500 maar hiermee werkt het niet super. De G500 wordt door veel mensen aangeraden.
Verder heb je ook een usb toetsenbord met draad nodig.
Ik heb hem bij amazon UK besteld, zag laatst op de website dat er in belgie nu wel een bedrijf is dat hem ook verkoopt (dat is wellicht goedkoper/sneller).
Je moet echter wel een muis nemen die er goed mee werkt, ik heb nu een logitech m500 maar hiermee werkt het niet super. De G500 wordt door veel mensen aangeraden.
Verder heb je ook een usb toetsenbord met draad nodig.
Ik heb hem bij amazon UK besteld, zag laatst op de website dat er in belgie nu wel een bedrijf is dat hem ook verkoopt (dat is wellicht goedkoper/sneller).
Pagina: 1