Wie heeft een versie die zeker installeerd! Versie 7.52 deed ook al raar refreshrates krijg ik niet boven de 75Hz.
Geeft hij soms de melding dat er bep. betanden niet gevonden kunnen worden?
Zo ja, dan zijn die bestanden waarschijnlijk verdeeld over sub dir's (1t/m6)waarnaar je steeds moet wijzen.(was iig zo met de 7.52's)
Zo ja, dan zijn die bestanden waarschijnlijk verdeeld over sub dir's (1t/m6)waarnaar je steeds moet wijzen.(was iig zo met de 7.52's)
Niet op voorraad.
Monitor bij mij is een Vision Master Pro 410 die trekt nomaal makkelijk 100Hz. En volgens mij is die over verschillende directories verdeeld. Maar normaal zit er volgens mij altijd het bestandje nvagp.inf in en nu dus niet maar dan is het nvalm.inf als ik dus ga installeren krijg ik als fabrikanten alle nvidia modellen en als modellen krijg addreg, unpack files enz. klopt helemaal niks van:(
Die 7.52 geven bij mij dus een probleem met een de refresh rate van de monitor, maar ik zag netr dat Hercules nieuwe drivers had uitgebracht gebaseerd op de 7.52's dus die moet ik dan morgen maar gaan proberen. Anders probeer ik 10.80 wel, maar die zijn volgens mij langzmaer en geoptimaliseerd voor GF3.
Ik draai nu ook 1080, zijn de snelste (op mijn compu iig).
Niet op voorraad.
morgen avond komt mijn det. review online, en ja, de 10.80 komt bij mij ook als snelste uit de test
Mister X, adres van je pagina dan graag. Ik heb zelf die 10 serie nog niet geprobeerd. En waar komen ze het snelst uit. Als je dat getest hebt heb je dan meerdere benchmarks gebruikt zoals bijv: Evolva Bumpmapped, MDK2, MBTR, GLMARK, QUAKE enz.
Paragon ik heb dit probleem ook gehad. Ik had 6.xx en wilde de 7.xx ook proberen en kreeg hetzelfde verhaal wat jij hebt.
-Wat ik gedaan heb is in de Windows(Winnt)/inf map het bestand nvagp.inf verwijdert.
-In de Windows(Winnt)/system map alle nva* bestandjes die geinstalleerd worden door andere detonator versies verwijdert.
-Mij video kaart verwijdert in Apparaat beheer.
Vervolgens als je opnieuw opstart vind hij weer je grafische kaart opnieuw en dan verwijs je hem naar de map waar je de 7.56 drivers hebt uitgepakt. Moet lukken.
Als je liever in 16 bit kleuren speelt neem dan de 10.80 drivers.
-Wat ik gedaan heb is in de Windows(Winnt)/inf map het bestand nvagp.inf verwijdert.
-In de Windows(Winnt)/system map alle nva* bestandjes die geinstalleerd worden door andere detonator versies verwijdert.
-Mij video kaart verwijdert in Apparaat beheer.
Vervolgens als je opnieuw opstart vind hij weer je grafische kaart opnieuw en dan verwijs je hem naar de map waar je de 7.56 drivers hebt uitgepakt. Moet lukken.
Als je liever in 16 bit kleuren speelt neem dan de 10.80 drivers.
There is no art to find the minds construction in the face
Ik heb heet zelf al opgelost. Gewoon even nvagp.inf van een andere driver genomen en de 7.56 drivers installeerde gewoon. Bleken alleen van ELSA te zijn maar werkten wel op m'n hercules. Speel zelf liever in 32bit want dat ziet er echt veel mooier uit. Ik heb die 10.80 wel even voor 3dmark2001 gebruikt om even een lekkere score neer te zetten 3733.
Pagina: 1