Toon posts:

trippel monitor setup Sapphire VAPOR-X HD 5770

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen...

ik wil een trippel monitor setup kopen voor thuis met een beperkt buget. heb echt me best gedaan om alles te snappen en de forums door te spitten en ben hier de volgende dingen tegen gekomen waar ik alsnog jullie advies voor zou willen vragen.

3 x Dell Professional P2210 (200 per stuk 600 totaal)
http://tweakers.net/price...l-professional-p2210.html

of

3 x Iiyama Pro Lite E2472HD-B1 (200 per stuk 600 totaal) en
http://tweakers.net/price...-prolite-e2472hdd-b1.html

en

1 x Sapphire VAPOR-X HD 5770 (a 130 euro)
http://tweakers.net/price...-5770-flex-1gb-gddr5.html

kan deze combinatie denken jullie? en ik las dat de Sapphire VAPOR-X geen display adapter nodig zou hebben maar kan nergens in de specs terug lezen dat dit ook werkelijk zo is. Lees ik verkeerd? of heb ik de verkeerde kaart voor me?

mijn spec:
Processor: Intel Core 2 Duo E8400 3000 MHz
CPU Clock: 2999.7 MHz (9.0 x 333.3 MHz QDR)
Level 1 Cache: 2 x 32+32 kB (data+instr.)
Level 2 Cache: 1 x 6144 kB
Motherboard Vendor: Asustek Computer Inc.
Board Model: ASUSTeK Computer INC. P5Q-PRO
BIOS Version: AMI BIOS 08.00.14
Chipset Name: Intel G45/P45/G43/P43 (Eaglelake)
Chipset Vendor: Intel Corporation
Chipset: G45/P45/G43/P43 Processor to I/O Controller
Southbridge Vendor: Intel Corporation
Southbridge: 82801JIR (ICH10R) LPC Interface Controller

Ik speel voornamelijk battlefield Bad company, world of warcraft en de tactical shooters zoals CoD enz.

Thx allen
Gr Lesley

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 11:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:08
Eerlijk gezegd denk ik niet dat de HD5770 zwaar genoeg is om 3x 1080p te draaien. Ik bedoel, het zal wel lukken en zo, maar ten koste van de detail settings en AA/AF. Gezien de investering zou ik eerder een HD 6870 aanraden.

Ik ben zelf in het bezit van genoemde videokaarten - het zelfde verhaal wat geldt voor alle 5-serie GPU's geldt ook voor de HD5770 - je kunt maar 2 hdmi/dvi schermen aansluiten. Een derde monitor is afhankelijk van de PD aansluiting. De Vapor-X heeft wel 2xDVI en 1x HDMI - maar je kunt maar twee van de drie tegelijk gebruiken.

Omdat de resolutie waarop je wil spelen niet boven de 1080p uitkomt, kun je gewoon een passieve adapter gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Helixes op 19-12-2010 16:19 ]

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) schoppen van je topic <24u is op GoT niet de bedoeling. Kun je niet wachten? Bel de helpdesk. Op zondag hebben mensen, ook Tweakers, soms andere dingen te doen dan online rond te hangen.
2) je geeft aan dat je van alles en nogwat gelezen zou hebben, maar geeft in het geheel geen links naar de info die je gevonden hebt. Je geeft ook aan dat je dingen tegengekomen bent waar je advies over zou willen vragen, maar geeft niet aan wat, en tenslotte heb je twee monitoren gekozen maar je geeft niet aan waarom die drie en niet willekeurig welke andere...

Draai het eens om: stel iemand anders zou jou met zo weinig info vragen te helpen. Zou jij iets zinnigs kunnen roepen :?

Je geeft ook enkel een copy/paste van de uitdraai van een of ander tooltje ipv normale specs. Wat je daar post kun je in twee regels samenvatten:
CPU: C2D E8400
Mobo: Asus P5Q-Pro
Doe dat aub voortaan: de bedoeling is dat specs tonen wat relevant is voor *jouw* vraag. Jij moet ze dus opstellen, niet een programma.

Tenslotte mbt je keuze:
**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

Je geeft ons totaal geen houvast mbt de zaken die er bij monitoren echt toe doen (paneeltype, resolutie, aspect ratio, kleurechtheid etc). Daarom kunnen wij ook niets noemen. Begin dat voor jezelf eens op een rijtje te zetten, dan kom je snel genoeg erachter of deze twee schermen geschikt zijn, of dat je een totaal ander merk en type moet overwegen (of dat je binnen je budget simpelweg niet kunt voldoen aan je eisen en dus je eisen zult moeten bijstellen)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.