kort geleden heb ik een (negatieve) recensie geschreven over de webwinkel selectedoutletstore.nl. er waren al enkele recensies aanwezig. nu is de webwinkel helemaal niet meer te vinden. ik vraag me af hoe dit komt. ik respecteer natuurlijk dat artikelen komen en gaan, maar van deze shop is de klantvriendelijkheid beneden pijl en zij houdt zich bovendien niet aan de wet. ik denk dat toekomstige kopers op z'n minst hiervoor gewaarschuwd moeten worden. ik neem aan dat de betreffende winkel niet kan eisen dat reviews verwijderd worden (mocht dat wel het geval zijn, dan is het idee van een review verloren).
kan een admin me hier misschien meer over vertellen?
ondertussen plaats ik een nieuwe review.
edit: excuses, ik zag net wat er aan de hand was: de winkel wenst niet in de Shopreviews opgenomen te worden. dat zal mogelijk aan mijn recensie hebben gelegen. geweldig, op het moment dat negatieve kritiek wordt geplaatst kan een winkel zijn 'deelname' intrekken. misschien handig te vermelden aan elke reviewer dat hun werk enkel zin heeft wanneer het lovend is. of heeft deze tijdelijke staat van verborgenheid te maken met een verificatie van de klacht?
kan een admin me hier misschien meer over vertellen?
ondertussen plaats ik een nieuwe review.
edit: excuses, ik zag net wat er aan de hand was: de winkel wenst niet in de Shopreviews opgenomen te worden. dat zal mogelijk aan mijn recensie hebben gelegen. geweldig, op het moment dat negatieve kritiek wordt geplaatst kan een winkel zijn 'deelname' intrekken. misschien handig te vermelden aan elke reviewer dat hun werk enkel zin heeft wanneer het lovend is. of heeft deze tijdelijke staat van verborgenheid te maken met een verificatie van de klacht?
[ Voor 24% gewijzigd door Iokanaan op 19-12-2010 00:18 ]