Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-09 11:33
Hallo, heb zin sinds kort ook zo'n geweldige iPad in huis. Nu ben ik benieuwd of er ervaringen zijn met het draadloos printen. Ik heb er al wat op i-net over gezocht, maar nog niet echt een antwoord op gevonden. AirPrint werkt in ieder geval niet, want ik heb geen hp maar een canon mp620. Ik heb wel een aantal Apps gevonden in de store, maar niet echt kunnen vinden of het goed werkt. Je schaft zo'n app ook niet aan om ff te proberen. Dus: iemand goede tips of ervaringen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Dat je geen HP hebt zegt niet alles. Ik heb een Canon MP190, en daarmee heb ik ook vanaf mijn iPhone geprint. Je moet de printer in dat geval aansluiten op een computer die de printer vervolgens deelt, dus die computer moet wel staan wil je vanaf je iPad kunnen printen. Je hebt er verder geen aparte apps ofzo voor nodig, je kunt gewoon de AirPrint-optie gebruiken die in 4.2 zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Scott op 18-12-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
Het scott.. bedankt voor je reactie. Maar doel van aanschaf van een draadloze printer, is natuurlijk niet dat ik hem vervolgens moet aansluiten op een pc die altijd aan staat.

Dus ben toch op zoek naar een app die het rechtstreeks kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:31
Scott schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:44:
Dat je geen HP hebt zegt niet alles. Ik heb een Canon MP190, en daarmee heb ik ook vanaf mijn iPhone geprint. Je moet de printer in dat geval aansluiten op een computer die de printer vervolgens deelt, dus die computer moet wel staan wil je vanaf je iPad kunnen printen. Je hebt er verder geen aparte apps ofzo voor nodig, je kunt gewoon de AirPrint-optie gebruiken die in 4.2 zit.
Je bent een Mac of Windows gebruiker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Canon Easy-PhotoPrint is een gratis app van Canon en compatible met jouw printer. Helaas is het vziw alleen geschikt om afbeeldingen mee te printen, maar ik heb hem zelf nog niet getest op mijn MP560.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Martijntj schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:39:
[...]

Je bent een Mac of Windows gebruiker?
Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
Inmiddels alweer een tijdje geleden.. maar is iemand een app tegengekomen die dit mogelijk maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik heb ook een mp620 en zou ook graag kunnen printen vanaf mijn ipad2, zond de printer aan de pc te moeten hangen... Ik blijf rondzoeken... Mocht iemand tips hebben, graag!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gentleman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 17:13
werkt wel, maar zoals eerder aangegeven alleen voor het afdrukken van foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:38

Sabbi

je denkt aan mij.

Even zo'n betaalde print-app installeren je je bent klaar, die vinden iig allemaal mijn Canon MP560.
De meeste hebben een gratis test-app om te kijken of je printer gevonden wordt.

Niet vergeten de Bonjour service als discoverable in te stelling in de instelling van je printer.
Pagina: 1