Toon posts:

Tv kijken op monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zou graag tv kijken op mijn monitor die ik heb staan. Ik heb al oplossingen gevonden, maar voor deze oplossingen heb ik altijd mijn computer nodig om het signaal door te geven.
Bestaat er een betaalbare tuner die je tussen de tv kabel en de monitor kunt plaatsen en dat ik zo dus tv kan kijken zonder dat mijn computer daarvoor aan hoeft te staan?
Alvast dank voor de hulp!

Mvg,
Giel

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:39

D4NG3R

kiwi

:)

TV tuners met een HDMI uitgang kunnen een optie zijn. Maaruh, wat heb je zelf al gedaan om hier info over te vinden? Want je startpost is behoorlijk karig.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Oke dat klinkt goed. Ik heb vandaag met een vriend het internet afgestruind en ben bij de mediamarkt wezen vragen, maar zij konden mij niet helpen was het antwoord. Vandaar hier de vraag. Wat zou je nog meer van me willen weten wat ik had moeten vermelden?

Giel

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wat voorn soort monitor bijvoorbeeld? Op een oude CRT gaat HDMI niet werken bijvoorbeeld.

edit:
Doe eerst even iets met de info die je net gekregen hebt, kijk rond naar een TV-tuner en kom er achter wat je daarvoor nodig hebt en niet.

[ Voor 46% gewijzigd door fsfikke op 18-12-2010 21:06 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een LG flatron w2361V, heeft hdmi, dvi en vga

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Misschien een digitale decoder, aangesloten via een composite naar VGA kabel?

Verwijderd

Topicstarter
Het liefst zou ik hem via dvi of hdmi aansluiten aangezien ik mijn vga ook gebruik voor mijn laptop.
Maar doet zo;n digitale decoder wat ik zou willen? Zet die het signaal uit de kabel om in hdmi/dvi/(desnoods vga)? Dat zou wel perfect zijn namelijk!
Dank allen, voor de reacties zo snel

Verwijderd

Topicstarter
http://www.pixmania.nl/nl...re=Bestlist&CodePromo=oui
Zou dit een idee zijn??
[modbreak]Meerdere keren achter elkaar posten <24u is sowieso niet een goed idee hier op GoT - graag de edit-knop gebruiken om posts aan te passen ipv je topic zo hinderlijk omhoog te schoppen in de topiclijst.

Sowieso, graag wat meer inzet in je posts hier: het is erg makkelijk om te roepen dat je van alles en nogwat gevonden zonder ook maar één stukje info over hoe je gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waar je dat vond (links!). Begin daar maar eens mee...[/modbreak]

Blijkbaar ben ik nogal een noobie in het posten van vragen, dit is namelijk de eerste keer. Ik ben echt niet bekend met dat soort tactieken om mijn post "zo hinderlijk omhoog te schoppen". Ik zoek wat guus mij aanraadde en vraag daarna of dit het zou kunnen zijn. ik zal voortaan wel edit doen, maar ik post niet voor niets mijn vraag hier. Ik heb er namelijk weinig verstand van. Ik hoop dat iemand als nog even naar die link zou willen kijken, zou erg helpen want ik denk dat die decoder de oplossing zou kunnen zijn.

Wij hebben UPC als provider voor de kabel televisie, gaat het hele feest dan niet door? Hoe komt het dat upc kan voorkomen dat je het signaal thuis omzet??
Dank allen!

Dus het komt erop neer dat het niet mogelijk is om het signaal van de analoge kabel van upc om te zetten in een hdmi signaal, zodat mijn monitor het kan lezen?

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 12:51 ]

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02-2025
Gropah schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:10:
Misschien een digitale decoder, aangesloten via een composite naar VGA kabel?
Hoe kan je dit nou aanraden? Natuurlijk gaat dit niet werken. Composiet signaal slikt een VGA aansluiting helemaal niet.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:17
Wat ook wel van belang is, welke kabelprovider heb je? Bij upc gaat bv een zelf gekochte decoder niet werken.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

hij heeft upc,

upc gaat ook dvb-c uitzenden in de toekomst. maar ja dat zijn plannen
als ik het zo lees werkt het hier en daar al voor ned 1,2,3

[ Voor 25% gewijzigd door Fish op 19-12-2010 12:07 ]

Iperf

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

UPC zendt al jaren DVB-C uit, waar denk je dat al die boxen van ze mee werken? Enig probleem is encryptie: ze leveren (nog) niet de benodigde CI(+) modules om het op een ander apparaat te kunnen kijken.

Maareh, TS, doe eens googlen op "tv tuner dvi" of "tv tuner hdmi". Ik vind anders zat dat doet wat jij wilt...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1