Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik word langzaam gek! Ik had een bold 9700 nooooit problemen meegehad, zo lief geweest om die aan me vriend te geven en tot ik me torch haal even een prepaid vodafone curve gekocht. Bij opstart zat BBM 5.0 erop, na te laten vallen mijn pictogram compleet verdwenen! Alles al geprobeert hij download de nieuwere versie niet ,die breekt hij af en geeft aan download mislukt. Ook geeft hij van te voren aan dat hij de eerdere versie vervangt dus blijkbaar staat die nog wel ergens op me bb. Dus ik zoeken in applicaties: staat ie onder kern-toepassingen met het icoontje van mijn agenda :o maar kerntoepassingen zijn niet te verwijderen. Weet iemand wat ik moet doen? Heb alles al geprobeert, rebooten en via de computer alles wat blackberry messenger heet te verwijderen maar niks werkt. Hoe kan ik of de oude weer laten verschijnen of er een nieuwe opzetten! Ik heb nog noooooit gehad dat ik t niet kan oplossen.