Een vraag mbt. Home cinema.

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-12-2025
Voor kerst zijn we van plan een home cinema aan te schaffen, nu zijn mijn ouders nogal weg van de bose set (ja ik weet het).
Echter wil ik natuurlijk een beter "Bang for the buck" en zat eenbeetje rond te zoeken naar andere goede home cinema systemen.
Nu is het budget rond een 1.000,-/1500,-.
Maar nu ik zo rond kijk zie ik eigenlijk geen of weinig informatie over degelijke home cinema sets, ik weet een aantal jaar geleden dat Pioneer 2 geweldige sets op de markt hadden staan voor thuisgebruik maar nu lijkt het erop dat ze naar de goedkopere prijsklasse gaan mbt. complete sets.

Nu willen we geen grote speakers naast de tv of een enorme versterker in de kast, maar meer een degelijk afgewerkte set met of 2 (persoonlijke liever 5) of 5 boxen, dvd of blu-ray erbij en uiteraard moet de kwaliteit goed zijn voor de prijs.

Sorry als een topic als dit niet is toegestaan maar het word allemaal kort dag en kan wel wat advies gebruiken voordat het te laat is.

Bij voorbaat alvast bedankt.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-02 19:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Bron schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:02:

Sorry als een topic als dit niet is toegestaan maar het word allemaal kort dag en kan wel wat advies gebruiken voordat het te laat is.

Bij voorbaat alvast bedankt.
Je geeft zelf al aan dat een dergelijk topic niet gepast is. Dat kun je ook terugvinden in Het algemeen beleid .

Je kunt natuurlijk aangeven wat je zelf al hebt gevonden, een stukje vooronderzoek, zodat we je (ouders) ook daadwerkelijk kunnen helpen bij het maken van aan afweging. Nu ontbreekt die inzet eigenlijk.

Daarbij hoeven opmerkingen in de stijl 'Bose :') ' niet op dit forum. Een serieuze user is zelf in staat te bepalen wat kwaliteit is. Daarbij heeft Bose zeker systemen die zeer 'netjes' presteren, maar dat terzijde.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.