Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 388132

Topicstarter
Mijn interne telefoongeheugen op de HTC legend loopt steeds vol.
Uit TrafficStats Lite blijkt dat dit door Mail versie 2.00 van HTC komt (174MB) terwijl daar bijna geen mails in staan. Ik delete meerdere keren per dag mijn mails, ook uit de prullenbak en heb nooit meer dan 10 mails in mijn mailbox staan. Ik lees niet de volledige mail in maar slechts 100 KB per mail, dus dat zou het ook niet kunnen zijn. De cache gooi ik ook regelmatig leeg. Enige remedie is via Applicaties beheren / Mail / Gegevens wissen. Maar dan moet ik mij opnieuw aanmelden met mailaccount, SMTP-server, wachtwoord etc.

Heeft iemand een oplossing? Ik gebruik mijn thuismail POP met een Vodafone abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-06 15:33

henry_boy

Salessupport Tweakers
Beste Daan,

Heb het zelfde probleem (gehad). Heb er tot nu toe nog geen oplossing voor gevonden. Schijnt een fout te zitten in de HTC Mail app.

Wat ik heb gedaan is de telefoon naar fabrieksinstellingen terug gezet en vervolgens de HTC Mail app niet meer gebruiken maar de Gmail app. Tot nu toe geen problemen meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 388132

Topicstarter
Beste Henry,

Bedankt voor je reactie. Hopelijk komt HTC met een oplossing en anders idd via Gmail verder.

Bedankt
henry_boy schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:03:
Beste Daan,

Heb het zelfde probleem (gehad). Heb er tot nu toe nog geen oplossing voor gevonden. Schijnt een fout te zitten in de HTC Mail app.

Wat ik heb gedaan is de telefoon naar fabrieksinstellingen terug gezet en vervolgens de HTC Mail app niet meer gebruiken maar de Gmail app. Tot nu toe geen problemen meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278728

Na verloop van tijd loopt het verbruik, MB's, op de 1 of andere manier op. Ondanks dat je helemaal geen mailtjes in je inbox, sent items of prulllenbak heb zitten.

Verderop in deze thread wordt als oplossing aan gegeven dat je met een Reset alles op lost. Dat is nou ook weer niet nodig.

Ga naar Settings, Applicaties, Beheren van Apllicaties en vervolgens naar Mail.

Wis gewoon alles; dus Cache en Gegevens. Daarna even opnieuw je Hotmail of Push account invoeren en je aantal verbruikte MB's staat weer op 0 (nul).

Op deze manier raak je niet je overige instellingen kwijt.

Gr Ray
Anoniem: 388132 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 12:44:
Mijn interne telefoongeheugen op de HTC legend loopt steeds vol.
Uit TrafficStats Lite blijkt dat dit door Mail versie 2.00 van HTC komt (174MB) terwijl daar bijna geen mails in staan. Ik delete meerdere keren per dag mijn mails, ook uit de prullenbak en heb nooit meer dan 10 mails in mijn mailbox staan. Ik lees niet de volledige mail in maar slechts 100 KB per mail, dus dat zou het ook niet kunnen zijn. De cache gooi ik ook regelmatig leeg. Enige remedie is via Applicaties beheren / Mail / Gegevens wissen. Maar dan moet ik mij opnieuw aanmelden met mailaccount, SMTP-server, wachtwoord etc.

Heeft iemand een oplossing? Ik gebruik mijn thuismail POP met een Vodafone abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:18

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb de topictitel iets aangepast voor de duidelijkheid

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InD88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11-2023
Bij mij loopt het interne geheugen ook steeds verder op.. heb bij applicatie info gekeken en daarbij is het aantal voor mail opslag maar 5.35 mb. verder heb ik helemaal niet zoveel apps geinstalleerd. Toch loopt hij steeds verder op..

weet iemand waar het nog meer aan zou kunnen liggen=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Ook ik heb dit probleem
ongeveer wekelijks verwijder ik weer een app waarna hij een aantal dagen later wéér aangeeft gebrek aan ruimte te hebben?
Cache van elke app verwijderen helpt soms voor 1 dag en dan begint het weer opnieuw...

Ik hou steeds minder apps over dan ik had, toch wel erg vreemd... mail staat op max 3 dagen ophalen dus dat is 't ook niet. Ik plaats t maar in dit topic omdat deze er al staat, maar gezien de leeftijd ervan verwacht ik weinig reacties haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:53
Geheugen van Legend loopt inderdaad in de loop ter tijd vol... Heb mijn toestel geroot en heb nu 44 MB vrij. Dit zal over 2 weken wel ineenkeer ergens rond de 20-30 MB zijn, zonder dat ik nieuwe apps of wat dan ook installeer (gooi ook elke dag cache geheugen leeg).

Enige wat helpt is soms een fresh install doen ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Pagina: 1