Mijn internet is van KPN met zo'n zilvergrijze Experia box van Siemens. En dat is een matig presterend apparaat:
Nu zou ik een nieuwe Experia kunnen aanvragen. Dat zou dan van het merk Arcadyan worden. Volgens mij is dat een goedkoop Chinees merk. Op de KPN site zijn er geen specifiaties van te vinden. Iemand ervaring ermee?
Of is het mogelijk om zelf een modem te kopen en die aan te sluiten? Daar vind ik niets over op de KPN site. Weet iemand of dat kan?
- Bij het kopiëren van een groot bestand (>500 MB) over het draadloze netwerk gaat deze spontaan rebooten;
- Na enkele dagen wordt internet al trager en moet je hem rebooten, daarna gaat het internet weer vlotter;
- Slechts 54 Mb/s WLAN;
- Slechts 100 Mb/s LAN;
Nu zou ik een nieuwe Experia kunnen aanvragen. Dat zou dan van het merk Arcadyan worden. Volgens mij is dat een goedkoop Chinees merk. Op de KPN site zijn er geen specifiaties van te vinden. Iemand ervaring ermee?
Of is het mogelijk om zelf een modem te kopen en die aan te sluiten? Daar vind ik niets over op de KPN site. Weet iemand of dat kan?
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm | EF-S 60mm f/2.8 USM Macro | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM