Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste medetweakers..

Al enige tijd gebruik ik steam op mijn computer.. Nu heb ik ongeveer een jaar geleden the orange box via steam gekocht.. en die deed het aan begin altijd zonder problemen! Wanneer ik nu een van de games uit the orange box wil opstarten, word het programma hl2.exe wel geladen, maar niet opgestart??

Ik heb de hele steam site al afgezocht, wel geraleteerde topics gevonden met titels als : The Orange Box Games Crash while Preparing to Launch - en dan word je vervolgens doorverwezen naar iets waarmee je je pc moet testen.. nou allemaal leuk en aardig, heb het allemaal gedaan.. volgens steam zou mijn PC het ook moeten redden (maargoed dat wist ik eigelijk ook wel want hij deed het daarvoor al)..

Het gaat hier om ALLE games uit the orange box! er is er geen één die het nog doet..

Ik hou mn drivers altijd keurig up to date, en heb met andere (steam) spellen ook geen problemen!

Ik hoop dat er iemand is die hier ervaring mee heeft! Normaal deed ik altijd iets met clientregistery.blob, maar die kan ik nu helemaaal niet meer vinden..

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Al geprobeerd de spellen te verwijderen via steam en opnieuw downloaden?

[ Voor 19% gewijzigd door Ike. op 18-12-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jup.. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd.. de steam support site word je al helemaal niet wijzer van.. en via google vind ik weer websites waar je word doorverwezen naar een topic die niet meer bestaat..
Ik heb echt geen flauw idee wat ik nu nog kan doen..

Edit: Ik moet wel zeggen, dat ik die games al die tijd al op mn pc heb staan en de laatste 4 a 5 maanden niet meer heb gespeeld.. misschien iets met updates ofzo??

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Overeenkomst tussen alle spellen uit The Orange Box is dat ze allen op de halflife2 engine draaien. Gebruik dat dus in je zoekopdracht ipv the orange box, misschien vind je daar meer mee.

Doen andere games het wel goed? Oftewel, kun je een videodriver probleem uitsluiten?