Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voeding zoemt/trilt/ratelt

Pagina: 1
Acties:

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11 18:48
Ik heb last van geluid dat mn voeding maakt, het klinkt alsof er iets heel zachtjes ratelt, alsof er een papiertje heel licht tegen de fan aan wordt gehouden.
Het probleem is echter dat de fan dus niet aanloopt, maar dat er iets met de electronica moet zijn:
Het geluid komt geleidelijk opzetten, zo langzaam dat je het niet hoort tot het (vind ik) storend wordt.
Als ik met mijn hand de fan stil houdt en weer op laat starten, wordt het elke keer dat de fan opstart minder.
Na ongeveer 2-4 keer de fan opnieuw op te laten spinnen is het geluid weg voor een paar uur.

Iemand enig idee wat dit is/wat ik er aan kan doen?

Het gaat om een SilverStone Strider overigens

[ Voor 3% gewijzigd door Mr Alfabet op 18-12-2010 05:29 ]

• Jerdek
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
is de fan van je voeding wel helemaal stofvrij?

Kennis maakt macht, kennis delen maakt machtige vriendschappen.

Verwijderd

Niet de oplossing van je probleem, maar wel interessant om in het kader van PSU's te lezen is dit artikel:
http://www.tomshardware.c...anufacturer-oem,2729.html

Daaruit volgt dat het binnenwerk van jou PSU door Enhance is gemaakt. Mocht je echt naar technische zaken moeten gaan zoeken, weet je in ieder geval wie de fabrikant van je PSU is.

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11 18:48
Jerdek schreef op zondag 19 december 2010 @ 10:09:
is de fan van je voeding wel helemaal stofvrij?
Hij maakt het geluid ook als de fan stilstaat... Maar ik heb de psu een paar weken terug nog uitgezogen. Toen maakte hij dat geluid overigens ook al.
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 10:37:
Niet de oplossing van je probleem, maar wel interessant om in het kader van PSU's te lezen is dit artikel:
http://www.tomshardware.c...anufacturer-oem,2729.html

Daaruit volgt dat het binnenwerk van jou PSU door Enhance is gemaakt. Mocht je echt naar technische zaken moeten gaan zoeken, weet je in ieder geval wie de fabrikant van je PSU is.
Thnx!