Ik heb sinds enkele dagen het volgende probleem:
Af en toe (via Utp kabel en Wireless) valt mijn internet weg.
Ik blijf verbinding hebben met de router/modem en messenger valt ook niet weg.
maar als ik een site wil laden krijg ik in chrome, firefox een error.
maar pas na enkele keer refresh uit te voeren soms lang, soms kort krijg ik terug de gevraagde website tezien. Maar het vreemde is dat dit enkel op mijn laptop is. Alle andere computers hebben er geen last van.
Ik heb al de Dns server in de modem verandert (standaard toegewezen naar die van google, 8.8.8.8) maar helaas. een Reset van de modem uitgevoerd want soms als ik connecteerde zowel lan en wifi en op alle computers kreeg ik het standaard DHCP adres van windows en niet van de modem. Ondertussen wel een tijdje geen last meer van gehad. Maar heeft dus niets verholpen aan mijn ander probleem. Mijn netwerk locaties blijven ook mooi toegankelijk dus ik ben er zeker van dat het iets met de DNS te maken heeft en met mijn laptop.
Nu ik heb al in het logboek zitten zoeken en kwam het volgende tegen;
BRON: DNS CLIENT SERVICES
Verder staat er geen informatie of uitleg bij de waarschuwing.
Momenteel zit ik muurvast
Af en toe (via Utp kabel en Wireless) valt mijn internet weg.
Ik blijf verbinding hebben met de router/modem en messenger valt ook niet weg.
maar als ik een site wil laden krijg ik in chrome, firefox een error.
maar pas na enkele keer refresh uit te voeren soms lang, soms kort krijg ik terug de gevraagde website tezien. Maar het vreemde is dat dit enkel op mijn laptop is. Alle andere computers hebben er geen last van.
Ik heb al de Dns server in de modem verandert (standaard toegewezen naar die van google, 8.8.8.8) maar helaas. een Reset van de modem uitgevoerd want soms als ik connecteerde zowel lan en wifi en op alle computers kreeg ik het standaard DHCP adres van windows en niet van de modem. Ondertussen wel een tijdje geen last meer van gehad. Maar heeft dus niets verholpen aan mijn ander probleem. Mijn netwerk locaties blijven ook mooi toegankelijk dus ik ben er zeker van dat het iets met de DNS te maken heeft en met mijn laptop.
Nu ik heb al in het logboek zitten zoeken en kwam het volgende tegen;
ID: 1014In de naamomzetting voor de naam www.google.com is een time-out opgetreden omdat geen van de geconfigureerde DNS-servers reageert.
BRON: DNS CLIENT SERVICES
Verder staat er geen informatie of uitleg bij de waarschuwing.
Momenteel zit ik muurvast