LEZEN:
EIND MAART WERD GEZEGD !!!!!
JUST READ BEFORE YOU ASK !
EIND MAART WERD GEZEGD !!!!!
JUST READ BEFORE YOU ASK !
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
[topic=142038]
[topic=131641]
[topic=133383]
[topic=115106]
[topic=118598]
Zomaar een kleine greep uit topic's hierover.
[topic=131641]
[topic=133383]
[topic=115106]
[topic=118598]
Zomaar een kleine greep uit topic's hierover.
Hej Wessie, volgens mij staat je CAPSLOCK nog aan!!
Doe rustig man, hij steld een vraag, als je niet wilt helpen hou dan je mond! Ik begin er langzamerhand een beetje ziek van te worden van de sfeer hier.
Mensen die vragen stellen krijgen geen normaal andwoord meer, alles wordt dorverwezen naar de search. Zo komt niemand nieuwe dingen te weten en worden mogelijke (leuke) discussies afgekapt. Dat is de reden dat hier ook zo weinig gepost wordt de laatste tijd en daardoor wordt het hier weer ongezelliger. Ik wil dat niet, jij wel Wessie?
Doe rustig man, hij steld een vraag, als je niet wilt helpen hou dan je mond! Ik begin er langzamerhand een beetje ziek van te worden van de sfeer hier.
Mensen die vragen stellen krijgen geen normaal andwoord meer, alles wordt dorverwezen naar de search. Zo komt niemand nieuwe dingen te weten en worden mogelijke (leuke) discussies afgekapt. Dat is de reden dat hier ook zo weinig gepost wordt de laatste tijd en daardoor wordt het hier weer ongezelliger. Ik wil dat niet, jij wel Wessie?
...
Verwijderd
[Haranaka]
Vind dat je wel een beetje gelijk hebt.
Maar als ik zo eens in Lord_NikoN zijn profile kijk
-------------------
Aantal posts: 655
Gem. aantal posts/dag: 6
-------------------
Dan zie je toch dat hij bepaald niet nieuw is...
Ik denk dat Wessie wel het recht heeft om een beetje gek te worden van de hoeveelheid topic's hierover.
Vind dat je wel een beetje gelijk hebt.
Maar als ik zo eens in Lord_NikoN zijn profile kijk
-------------------
Aantal posts: 655
Gem. aantal posts/dag: 6
-------------------
Dan zie je toch dat hij bepaald niet nieuw is...
Ik denk dat Wessie wel het recht heeft om een beetje gek te worden van de hoeveelheid topic's hierover.
Ik denk niet dat Wessie gekeken heeft naar zijn profile, gezien hij binnen 1 minuut gereageerd heeft.
Ik ben het ook wel met je eens hoor dat er veel topics over die casebadges zijn geweest, maar als je je er aan ergerd lees de post dan niet. Je kan toch aan de topic zien waar over het gaat. Heb je er geen zin in dan laat je hem toch lekker links liggen?
Ik heb het ook niet alleen over de casebadges, maar gewoon in het algemeen. Iemand steld een vrag en daar komt weer een link naar de search...
Als ik een newbie zou zijn dan zou ik me alles behalve welkom voelen. Dat is niet iets wat ik newbies wil aandoen.
Ik ben het ook wel met je eens hoor dat er veel topics over die casebadges zijn geweest, maar als je je er aan ergerd lees de post dan niet. Je kan toch aan de topic zien waar over het gaat. Heb je er geen zin in dan laat je hem toch lekker links liggen?
Ik heb het ook niet alleen over de casebadges, maar gewoon in het algemeen. Iemand steld een vrag en daar komt weer een link naar de search...
Als ik een newbie zou zijn dan zou ik me alles behalve welkom voelen. Dat is niet iets wat ik newbies wil aandoen.
...
Verwijderd
Dan krijgen ze weer het gevoel dat hier niemand op hem wil reageren.Je kan toch aan de topic zien waar over het gaat. Heb je er geen zin in dan laat je hem toch lekker links liggen?
Het is misschien beter als "we" het gewoon vriendelijk duidelijk maken dat hij met de search optie even kan zoeken omdat hier de laatste tijd al veel topic's over gestart zijn, en als hij hiermee niet de gewenste info kan ophalen hij het maar moet laten horen.
(moet ik natuurlijk wel hier vanaf nu wel het goede voorbeeld gaan geven
Denk trouwens dat dit weer helemaal niks met het oorspronkelijke casebadge verhaal te maken heeft, laten we maar ophouden voordat ik weer een slot om me nek krijg.
Verwijderd
Niet iedereen komt elke dag op GoT! Moet je dan bij elk topic ff kijken of het niet al met de search te vinden is? Pffft... 
En als je zo'n topic niet aanstaat lees je hem gewoon niet.
En als je zo'n topic niet aanstaat lees je hem gewoon niet.
Even wat vragen beantwoorden:
1 Kom eigenlijk nooit op dit forum alleen processor/mobo's etc.
2 De search ligt er de laatste tijd nogal eens uit, anders gebruik ik normaal de search allereerst.
3 Ik dacht zelf dat de casebadges eind februari geleverd werden vandaar de post, maar ok, weet nu de echte levertijd.
thnx..
1 Kom eigenlijk nooit op dit forum alleen processor/mobo's etc.
2 De search ligt er de laatste tijd nogal eens uit, anders gebruik ik normaal de search allereerst.
3 Ik dacht zelf dat de casebadges eind februari geleverd werden vandaar de post, maar ok, weet nu de echte levertijd.
thnx..
Ze zijn gearriveerd te Enschede. Vandaag gaan ze via de PTT door naar B-Force. Die zal dan verder moeten goochelen... 
Voorbeeld zie je hieronder:

Ik ben verder op dit moment druk aan het goochelen om de 1000 badges die nog verkocht kunnen worden te kunnen verkopen.
Voorbeeld zie je hieronder:

Ik ben verder op dit moment druk aan het goochelen om de 1000 badges die nog verkocht kunnen worden te kunnen verkopen.
Kewl!! Gaan ze lekker via 'n omweg naar mij toe, van Enschede naar (euh) en vandaar uit weer naar Enschede.. nou ja.. Glanerbrug in mijn geval..
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Houd de Plan-updates ( http://www.tweakers.net/plan.dsp ) in de gaten !Op maandag 19 maart 2001 14:10 schreef Binne het volgende:
tof... moet nog een bestellen, maar werd niet op mijn mail gereageerd...
Erm als je via mij wil bestellen: casebadges@b-rietveld.tmfweb.nlOp maandag 19 maart 2001 14:10 schreef Binne het volgende:
tof... moet nog een bestellen, maar werd niet op mijn mail gereageerd...
En anders ff op tweakgear.net kijken
Pagina: 1