Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
Ik zie geen algemeen topic over Android en daarom open ik maar even een nieuw topic.

Ik studeer aan de UT en daar gaat het e-mail (en agenda) systeem via de Exchange. Op dit moment heb ik een Windows Mobile telefoon en dan update hij automatisch mijn e-mail, agenda, contacten via de ActiveSync.

Ik zit nu te denken aan android als besturingssysteem voor mijn nieuwe telefoon, omdat ik er goede verhalen over hoor, maar ik kan dus zo niet vinden of ActiveSync werkt. Het meeste wat ik zoek gaat namelijk over dat je dan een ander programma moet draaien op je computer. Nou die ActiveSync loopt niet via mijn computer (dat gaat vast via grote server, maar is dus van het netwerk van de UT).

Mijn vraag is dus eigenlijk: kan ik met android mijn agenda en e-mail (automatisch) updaten?
Dan duidt ik dus niet op een user-made alternatief, want de agenda is voor mij (na het bellen/sms) eigenlijk het belangrijkste waarvoor ik mijn telefoon gebruik en moet dus wel overzichtelijk zijn en wil het liefst in één oogopslag hele week kunnen zien.