Wie heeft er ervaring met de website gratishostingdomein.info (GHED)?
Ze bieden gratis producten aan (hosting, domeinen, etc).
Ze bieden gratis producten aan (hosting, domeinen, etc).
Hoe wij dit doen en betalen is heel eenvoudig u promoot onze adverteerders via inschrijvingen/kliks
Ey!! Macarena \o/
Toch niet gratis, helpt niet echt om verlopen coupons te droppenVerwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 11:17:
Is 6 euro nu echt een wereldbedrag? Transip voor het bestellen van domeinnamen.
[ Voor 15% gewijzigd door GraveR op 18-12-2010 11:21 ]
Verwijderd
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[ Voor 23% gewijzigd door Fish op 18-12-2010 12:20 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 18-12-2010 13:06 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Dan doe je dat toch? Waarom dan de vraag hier stellen, als je alle goede adviezen negeert?Alexxxxxxxxxx schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 12:09:
Ik heb er al moeite voor gedaan, ik hoef alleen maar op koop te drukken en dan heb ik een .nl domein.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De vraag is dus wat daar tegenover staat..gambieter schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:10:
[...]
Dan doe je dat toch? Waarom dan de vraag hier stellen, als je alle goede adviezen negeert?
Gratis bestaat niet, dus er zal echt wel wat tegenover staan.
Ik wil zelf subdomeinen aanmaken, en het staat een beetje raar als je alex.domein.com hebt als domein, en dan gebruiker.alex.domein.com als subdomein.fish schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 12:19:
of een gratis subdomein waar je ook controle over hebt (mx cname etc)
e.g. [naam].nl.eu.org -> http://www.nl.eu.org/
1. Andere mensen melden zich aan daar, en dan krijg ik punten.Herko_ter_Horst schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:04:
GHED is niet gratis.3. Het taalgebruik, het feit dat ze geen eigen servers hebben en de registratiegegevens van hun eigen domeinnaam, doet mij sterk vermoeden dat dit een zolderkameronderneming is, waarvan de stabiliteit en continuiteit een probleem zou kunnen zijn/worden.
- 1. Je moet enquetes invullen, je registreren bij mailings of advertenties klikken om punten te verzamelen om je domein mee te 'betalen'.
- Je kunt ook punten kopen via Wallie of iDeal. De punten kost 1.25 euro per stuk.
- 2. Een nl-domein kost 8 punten - oftewel een tegenwaarde van 10 euro - per jaar
- Je moet handmatig verlengen
Ik zou gewoon voor een zekerheidje gaan en het domein bij een betrouwbare partner onderbrengen. Voor 8(*) euro (wat dus minder is dan de waarde die die punten van GHED vertegenwoordigen), heb je verder nergens meer omkijken naar.
* Dus niet 6 euro: prijzen op de TransIP website zijn exclusief BTW.
Dat is een domein.uk.tt, en dan wordt het ook weer te lang: gebruiker.domein.uk.ttthijsdal schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:16:
Misschien kan je ook nog even kijken bij: http://www.joynic.com/
[ Voor 6% gewijzigd door Alexxxxxxxxxx op 18-12-2010 13:19 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Koozza op 18-12-2010 13:23 ]
Jij, of iemand anders, moet er dus moeite voor doen om die punten bij elkaar te sprokkelen. Alle inschrijvingen/enquêtes/mailinglists leiden bovendien tot spam (je schrijft je namelijk in bij adverteerders), dus je moet eerst nog maar zien wie je zo gek krijgt om dit te doen.Alexxxxxxxxxx schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:18:
[...]
1. Andere mensen melden zich aan daar, en dan krijg ik punten.
2. Het kost nu 6 punten, waar ik geen geld voor betaal.
3. De hosting wordt gedaan bij andere bedrijven zoals One.
[ Voor 7% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 18-12-2010 13:30 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Kijk anders even op http://www.internetten.nl/whois.asp?m=5Alexxxxxxxxxx schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 12:06:
Ik hoef geen hosting, ik wil alleen een domeinnaam.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq