Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toetsenborden storen

Pagina: 1
Acties:

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Kan iemand mij helpen?

Ik heb 2 draadloze toetsenborden en deze storen elkaar. Ik heb al van alles geprobeerd maar het wil nog niet werken.

Het zijn twee logitech toetsenborden. Een logitech MX3200 set met bijbehorende muis en een Cordless destkop met zo'n muisoplader waar je je muis in kan. Cordless Rechargeable Destkop heet het toetsenbord.

Alvast bedankt.

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10 07:33
Als ik me goed herinner los je dit op door ze allebei uit te zetten en ze met een pauze van minstens 30minuten tussen elkaar in in te schakelen.

• Tc-Chub
keejoz schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:23:
Als ik me goed herinner los je dit op door ze allebei uit te zetten en ze met een pauze van minstens 30minuten tussen elkaar in in te schakelen.
Dus ik moet ze allebei volledig uitzetten, dan de ene weer aanzetten en dan 30 minuten wachten en dan de andere aanzetten?

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Tc-Chub schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:29:
[...]

Dus ik moet ze allebei volledig uitzetten, dan de ene weer aanzetten en dan 30 minuten wachten en dan de andere aanzetten?
Helpt het anders niet om ze via setpoint beveiligd aan te sluiten?

• Tc-Chub
Ik heb één toetsenbord nu beveiligd aangesloten en de ontvangers wat verder uit elkaar gezet maar t wil gewoon niet werken. Het toetsenbord van de Cordless Rechargeable set wil nu helemaal niet meer connecten terwijl de muis het gewoon wel doet. Daarbij storen de twee muizen elkaar ook.

Het wordt dus voor een van de twee een bedraad setje kopen, en die oude set wegdoen waarschijnlijk...

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 13:28
Is dat niet normaal dat dat niet werkt? Zeker niet als ze op dezelfde frequentie zitten.
Sowieso een slecht idee om dat te doen ;)
Pagina: 1