Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemCrnlssn
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-01 13:31
Ik heb een acer 6920g (dikke 2 jaar oud) en toen ik die daarstraks opzette was de backlight van mijn scherm kapot. Als ik een extern scherm aansluit werkt dat perfect en als ik licht op mijn scherm schijn zie ik mijn scherm heel vaag.
als ik mijn laptop sluit en terug open doe heb ik 1sec beeld en dan weer weg.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Klinkt als een kabelbreukje. werkt het wel als je het scherm maar heel iets open hebt?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemCrnlssn
maakt niet uit hoever het scherm open is. het werkt gewoon heel even als ik het scherm dicht doe en dan terug open. Ik heb net ook nieuwe videokaart driver geinstalleerd maar dat deed niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een driver gaat geen fysiek hardware probleem oplossen. Je zult de bekabeling, danwel de inverter moeten vervangen in je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:20
Doe je de computer wel echt uit? Of doe je hem in de stand-by. Als het laatste het geval is eens helemaal afsluiten en opnieuw opstarten. Dit helpt tenminste bij mijn Acer die dit ook wel eens heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemCrnlssn
ik heb hem al 10 keer opnieuw opgestart maar dat veranderd niets. Ik heb ook geprobeerd om te kader rond het scherm eraf te halen om te kijken of de kabels nog goed zitten maar ik krijg het er niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-09 22:13
inverter is stuk.
ff een nieuwe kopen op ebay of andere site.

kost rond de 20 a 30 euro

http://www.batterycentury...mn-inverter-p-174192.html

bij de link zit ook een uitleg hoe je het moet doen ;) (engels uitleg)

link 2 inverter op ebay

http://shop.ebay.nl/?_fro..._sacat=See-All-Categories

su6

[ Voor 72% gewijzigd door binbero op 17-12-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

WillemCrnlssn schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:00:
ik heb hem al 10 keer opnieuw opgestart maar dat veranderd niets. Ik heb ook geprobeerd om te kader rond het scherm eraf te halen om te kijken of de kabels nog goed zitten maar ik krijg het er niet af.
Meestal is het geschroefd en geklikt. Dus kijk of er schroefjes inzitten (meestal onder dopjes) en dan het ding losklikken. Meestal moet je er wel de nodige kracht opzetten en het spul verder doorbuigen dan je eigenlijk zou willen, maar op die manier krijg je hem wel open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemCrnlssn
ik heb de schroefjes eruit gehaald en daarna krijg ik het grotendeels los buiten de onderkant. Ik ga morgen maar is naar de winkel. Liever zo dan dat ik iets forceer dat ik dan niet meer kan maken.

Bedankt allemaal voor de info!
Pagina: 1