Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

VPS file problem

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een vps server en ik heb een leeg .txt file nodig waar ik via de browser bij kan dus ik upload een leeg .txt file naar mijn file's waar je via het domein naam bij kan. maar nu het probleem als ik dan vervolgens dat bestand opzoek staat er dat die leeg is als ik pagina bron weergeven doe is die leeg als ik file bewerk is die leeg en 0kb groot maar als ik element inspecteren doe voegt die zelf de w3 toe en een <html> en <head> maar het bestand moet helemaal leeg zijn hoe haal ik die w3 en <html>/<head> weg?

MVG
Jurek

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Het topic schoppen binnen 24 uur is niet de bedoeling :)

En je file is wel leeg als je even via ssh kijkt ofzo denk ik, IE heeft de 'handige' eigenschap om dit soort rommel eromheen te plaatsen. En je browser kan normaal gesproken het oorspronkelijke bestand niet aanpassen dus niets aan de hand.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11 08:50

Sosabowski

nerd

hoe upload je dat bestand?

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

Topicstarter
ik upload het door in mijn VPS naar httpdocs te gaan en het is wel erg want het is een patchlist voor iets en die leest dat wel:P

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Afgezien van de kick binnen 24 uur, ik mis volledig eigen inzet.

Gezien dat je een VPS hebt, wil dat zeggen SSH toegang, FTP, whatever.
Kortom, ga eens fatsoenlijk uploaden. Dat had je zelf ook wel kunnen vinden met wat moeite.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.