Toon posts:

Kerstpakket: mijncarrousel.nl

Pagina: 1
Acties:

• hellbringer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:14
Ik heb van mijn werk als alternatief voor het enorme kerstpakket met de gebruikelijke jam, soep, ragoebakjes, wijn en andere zooi waar je eigenlijk niet op zit te wachten een cadeaubon van CadeauCarrousel.nl gekregen.
Wat mij echter niet duidelijk is: wat is nou het bedrag wat je hiermee kan besteden?
Wat ik ervan begrijp is dat ik 1 ding kan uitzoeken en dat dit artikel thuisbezorgd wordt.
Heel leuk zou je zeggen, maar als ik zo is wat dingen ga nakijken kan ik bijvoorbeeld kiezen voor:
- Speck iPad Fitted TartanPlaid Fadeaway (prijs Amazon: ~$28,-)
- Hercules, XPS 2.1 35 (prijs Salland ~€30,-)
- Altec Lansing, VS2721 2.1 (prijs Muizenshop.nl ~€58,-)
- 2 entree Burgers Zoo (prijs: €37,-)
- Playama Buzz Lightyear (prijs coolitems.nl: €24,95)

Zoals je ziet lopen deze prijzen nogal uiteen.
En na wat bladeren heb ik zo iets: ik heb zooi zat, we gaan over een paar maanden verhuizen: ik hoef geen nieuwe frituur of een foto op canvas, maar een cadeaubon van b.v. FreeRecordshop/V&D/La Place/jewelcardonline.nl is altijd handig.

Iemand enig idee hoeveel waarde van een cadeaubon is als je die via CadeauCarrousel.nl besteld?
en/of goede tips wat te kiezen? (links welkom)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
hellbringer schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 19:45:
Iemand enig idee hoeveel waarde van een cadeaubon is als je die via CadeauCarrousel.nl besteld?
en/of goede tips wat te kiezen? (links welkom)
Wat maakt het uit ?
Als de rest je niet aanstaat, wil je dan toch iets anders kiezen, omdat het dan lijkt dat je meer krijgt ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-06 00:10
ik kreeg 5 eenden als kerstpakket...

(...)

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-06 10:41
Ik heb even zitten kijken op de site, en wat ik eruit begrijp is dat jij dus een link hebt gekregen naar mijncarrousel.nl, met inlogcodes. Als je de inlogcodes gebruikt, zie jij alle cadeau's waaruit jij mag kiezen! De prijzen van de cadeaubonnen verschillen van 20 tot 70 euro. Dus jij werkgever heeft gewoon een bepaald bedrag betaald, en alle cadeau's die jij ziet na het invoeren van je inlogcodes vallen binnen de prijsklasse die is betaald. Nou zou ik wel gewoon van de adviesprijzen van cadeau's uitgaan en niet van de goedkoopste webshop. Dus ik denk dat er zo'n 40 euro is betaald door jou werkgever (gezien de Burgers Zoo kaartjes een vaste prijs hebben lijkt me!)

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:57
Wat mij echter niet duidelijk is: wat is nou het bedrag wat je hiermee kan besteden?
Wat ik ervan begrijp is dat ik 1 ding kan uitzoeken en dat dit artikel thuisbezorgd wordt.
Het bedrag wat je kunt besteden is totaal niet interessant en als het goed is wordt er ook nergens over een bedrag gesproken.
Dat jij een bepaalde waarde aan de zaken hangt die je kunt kiezen is jouw probleem en je maakt het moeilijker dan het is.
Waar het om gaat is de tweede zin die ik quote, je maakt een keuze voor een product en dat wordt thuisbezorgd.
Meer dan kiezen voor een product en dat enkele dagen later in ontvangst nemen is er niet.
Voor wat betreft cadeaubonnen, leuk dat je die goed kunt gebruiken maar die zul je alleen kunnen kiezen als ze ook daadwerkelijk aangeboden worden op de bewuste site.

• hellbringer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:14
ZeRoC00L schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 20:13:
Wat maakt het uit ?
Als de rest je niet aanstaat, wil je dan toch iets anders kiezen, omdat het dan lijkt dat je meer krijgt ?
ninjazx9r98 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 10:02:
Voor wat betreft cadeaubonnen, leuk dat je die goed kunt gebruiken maar die zul je alleen kunnen kiezen als ze ook daadwerkelijk aangeboden worden op de bewuste site.
Nouja, als ik een kadobon van €15,- of €20,- bij FreeRecordShop krijg, heb ik toch liever 2 kaartjes voor de Burgers Zoo.
Een kadobon van €30,- of 40,- lijkt MIJ rieel, maar hoe de mensen van CadeauCarrousel daarover denken blijft erg onduidelijk.
Daarom zeg ik: hoe liggen die verhoudingen? Iemand ervaring misschien?

Anoniem: 22659

Ik denk dat dat afhankelijk is van de waarde van het cadeau. Wellicht dat iemand anders kan kiezen tussen een cadeaubon van dezelfde winkel of kaartjes voor een duurder evenement (bijvoorbeeld een musical). Ik denk daarom dat je er lastig achter komt wanneer je dit via een forum doet. Pak de telefoon en bel die club op :)

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:34
*snip* dit soort reacties voegen helemaal niets toe en ik verzoek je dringend om ze achterwege te laten.

[Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 18-12-2010 17:33. Reden: Offtopic rant]

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
...en/of goede tips wat te kiezen? (links welkom)
Mijn tip:
- Speck iPad Fitted TartanPlaid Fadeaway (prijs Amazon: ~$28,-)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee