Ik heb van mijn werk als alternatief voor het enorme kerstpakket met de gebruikelijke jam, soep, ragoebakjes, wijn en andere zooi waar je eigenlijk niet op zit te wachten een cadeaubon van CadeauCarrousel.nl gekregen.
Wat mij echter niet duidelijk is: wat is nou het bedrag wat je hiermee kan besteden?
Wat ik ervan begrijp is dat ik 1 ding kan uitzoeken en dat dit artikel thuisbezorgd wordt.
Heel leuk zou je zeggen, maar als ik zo is wat dingen ga nakijken kan ik bijvoorbeeld kiezen voor:
- Speck iPad Fitted TartanPlaid Fadeaway (prijs Amazon: ~$28,-)
- Hercules, XPS 2.1 35 (prijs Salland ~€30,-)
- Altec Lansing, VS2721 2.1 (prijs Muizenshop.nl ~€58,-)
- 2 entree Burgers Zoo (prijs: €37,-)
- Playama Buzz Lightyear (prijs coolitems.nl: €24,95)
Zoals je ziet lopen deze prijzen nogal uiteen.
En na wat bladeren heb ik zo iets: ik heb zooi zat, we gaan over een paar maanden verhuizen: ik hoef geen nieuwe frituur of een foto op canvas, maar een cadeaubon van b.v. FreeRecordshop/V&D/La Place/jewelcardonline.nl is altijd handig.
Iemand enig idee hoeveel waarde van een cadeaubon is als je die via CadeauCarrousel.nl besteld?
en/of goede tips wat te kiezen? (links welkom)
Wat mij echter niet duidelijk is: wat is nou het bedrag wat je hiermee kan besteden?
Wat ik ervan begrijp is dat ik 1 ding kan uitzoeken en dat dit artikel thuisbezorgd wordt.
Heel leuk zou je zeggen, maar als ik zo is wat dingen ga nakijken kan ik bijvoorbeeld kiezen voor:
- Speck iPad Fitted TartanPlaid Fadeaway (prijs Amazon: ~$28,-)
- Hercules, XPS 2.1 35 (prijs Salland ~€30,-)
- Altec Lansing, VS2721 2.1 (prijs Muizenshop.nl ~€58,-)
- 2 entree Burgers Zoo (prijs: €37,-)
- Playama Buzz Lightyear (prijs coolitems.nl: €24,95)
Zoals je ziet lopen deze prijzen nogal uiteen.
En na wat bladeren heb ik zo iets: ik heb zooi zat, we gaan over een paar maanden verhuizen: ik hoef geen nieuwe frituur of een foto op canvas, maar een cadeaubon van b.v. FreeRecordshop/V&D/La Place/jewelcardonline.nl is altijd handig.
Iemand enig idee hoeveel waarde van een cadeaubon is als je die via CadeauCarrousel.nl besteld?
en/of goede tips wat te kiezen? (links welkom)