Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Telfort

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft er goede/slecht ervaringing met
TELFORT ??

ik ben van plan om een jaarabo te nemen

wie o wie ?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-11 08:02

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

clarity 180 hier, geen problemen werkt goed.

ik had gehoord dat libertel ging stoppen met de overeenkomst met libertel zodat als je buiten het telfort gebied je telefoon automatisch overgaat op libertel, is dat echt waar ?

beste prijs kwaliteit verhouding momenteel denk ik.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Op Thursday 15 March 2001 08:04 schreef cosmoOo het volgende:
clarity 180 hier, geen problemen werkt goed.

ik had gehoord dat libertel ging stoppen met de overeenkomst met libertel zodat als je buiten het telfort gebied je telefoon automatisch overgaat op libertel, is dat echt waar ?:?
-

-dit is vrij vaag- tikfout ?

vdd:

Libertel, KPN GSM 900 netw.
Ben, Dutchtone, Telfort, GSM 1800 netw.

Heb je dualband toestel en een abbonnement dan kan je via libertel idd ook op het 1800 netwerk. Toch is er weinig verschil meer qua ontvangst tussen beide netwerken.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op Thursday 15 March 2001 08:04 schreef cosmoOo het volgende:
ik had gehoord dat libertel ging stoppen met de overeenkomst met libertel zodat als je buiten het telfort gebied je telefoon automatisch overgaat op libertel, is dat echt waar ?
Nee, is (nog) niet waar. Het contract zou in mei vorig jaar al aflopen, maar ik geloof dat de Opta daar een stokje voor heeft gestoken.

Hier trouwens een Clarity360-abbo en ook absoluut geen problemen. Wappen gaat tegenwoordig zelfs best goed!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Opta rulez in dat geval 8-)

Ik heb prepaid Telfort en tis wel aardig hoor....jah KPN heeft beter ontvangst maarja :P

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
heb ook telfort clarity 180 ben er tevreden over

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

contract loopt mei dit jaar af, vraag maar bij telfort winkel...

• pven
  • Niet online
Op Thursday 15 March 2001 10:26 schreef chrizz het volgende:
Dat zeiden ze vorig jaar ook al, dus ik geloof er weinig meer van.

Btw: Telfort winkel, bestaan die?

Verwijderd

Quote:

"
"

Bullshit het contract duurt zolang tot dat Telfort het netwerk naar hun mening op in heel nederland hebben...

Heb sinds februari abbo van telfort als je buiten steden komt en echt in de "gaten" gaat ie soms op libertel.

Stel dat ze per direct het gebruik van libertel zouden staken .. heb ik een probleem ;)

Verwijderd

Clarity 300 (nog veeeeeeeeeeeel te weinig >:))

Telfort is best goed, zolang Libertel ze maar mee blijft helpen. Het zit toch altijd op Libertel... Denk toch dat ik binnenkort overstap op een ander abonnement.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Clarity 180. Prima hier in Tilburg.
Op sommige plekken schakelt hij over op Libertel. Dan gaat wel je verbinding verloren.

Maar zelfs midden op het Tjeukemeer of midden in de Biesbosch nog goede ontvangst.

Houdoe

Verwijderd

Super sinds VANDAAG heb ik ontvangst in het gehucht waar ik woon!!! Nog betere ontvangst dan Libertel

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Ik had eerst Ben dus dan is zelfs RogerWilco een opluchting... Bij Ben werkt 95% op de marketing afdeling, 4% op de helpdesk en 1 kereltje is die zenders aan het ophangen... Ontvangst lijkt een dik jaar verder zelfs slechter!!
Nu dus Telfort... Ik moet eerlijk zeggen...het kan beter (Libertel/KPN) maar ja...voor die Telfort prijs hoor je mij niet klagen!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Contract met tussen libertel en telfort is al afgelopen. Ik woon in Schagen en daar ontstond, na het afsluiten van libertel, een witte vlek. Ik gebeld en zei zeiden idd dat ze waren gestopt met libertel. Ik zou geen telfort nemen. Mijn bereik is eigelijk atijd beroerd. Gewoon KPN nemen.

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 13:10 schreef KTEINO het volgende:
Contract met tussen libertel en telfort is al afgelopen. Ik woon in Schagen en daar ontstond, na het afsluiten van libertel, een witte vlek. Ik gebeld en zei zeiden idd dat ze waren gestopt met libertel. Ik zou geen telfort nemen. Mijn bereik is eigelijk atijd beroerd. Gewoon KPN nemen.
Vreemd, ik kan hier (Leeuwarden) Nog gewoon het Libertel netwerk instellen op mijn telefoon ...

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:26

Destruction

(ex-)Automonteur

Heb hier een dual band telefoon , die kan ik gewoon op Telfort zetten , het is een Mitshubitshi trium astral van libertel.

No probs behalve dan dat ze beltegoed van mij jatten :(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 17:57
Heb een telfort clarity 300 abbo en hij werkt perfect.

Bij mij doet libertel het nog steeds!

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 10:26 schreef chrizz het volgende:
bullshit contract loopt voor nog minimaal een jaar door hebben ze mij in de phone winkel verteld :)

• pven
  • Niet online
Op Saturday 17 March 2001 15:39 schreef mafiasven het volgende:

[..]

bullshit contract loopt voor nog minimaal een jaar door hebben ze mij in de phone winkel verteld :)
Iedere phone-winkel lijkt weer iets anders te vertellen. Een kennis van me werkt bij Telfort (site-co-ordinator) en hij meldt dat er formeel nog niets bekend is wanneer het contract met Libertel afloopt.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ik weet wel dat wanneer het contract afloopt en telfort nog geen landelijke dekking heeft, telfort hun nederlandse licentie verliest. en da's dan weer een aanbieder minder...
of telfort wordt gewoon overgenomen door libertel:)

• Allardie
  • Laatst online: 14-11 20:41

Allardie

AT..

Dan toch wel alleen de mobiele tak van telfort denk ik;) Maar hansit, je kunt het beter een keer navragen in dorp/stad waar je woont aan mensen die al telfort hebben. Geen ontvangst is ook niet zo handig.......

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
pre-paid hier :)
heb overal prima ontvangst en geluit (kan komen door ericsson a2618 want die staat bekend om zn goeie ontvangst)

• kmf
  • Niet online

kmf

Libertel of niet. In de randstad heb je toch vaker "Telfort"-verbinding.
En dat is niet al te best. OK, ALS je kan bellen dan is de ontvangst best goed. Beter dan Ben.
Maar het MAKEN van die connectie is het probleem. Ik krijg veelste veel "netwerk bezet"-meldingen, vooral tijdens de avonduren (1900-2030). Na 5 keer proberen pakte ik toch maar m'n dutchtone simkaart om te bellen :(

Is natuurlijk wel goedkoop, maar als ik wil bellen, dan moet ik ook kunnen bellen vind ik. Telfort is daarom maar een reserve-abo voor mij. Dutchtone gebruik ik normaal gesproken. Telfort voor de lange gesprekken met vriendinnetje.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

't Lijkt wel of iedereen hier weet wanneer Telfort stopt met Libertel, behalve Telfort zelf.

Wél is het zo dat de zogenaamde blocked-area's (gebieden die geblokkeerd zijn om op het Libertel-netwerk te roamen) steeds groter worden. Maar, dit gebeurt alleen in gebieden waar de Telfort-dekking prima is.

Verwijderd

Kep telfort, en ik gebruik telfort, ze hebben gewoon relaxte tarieven, en hun verbinding is redelijk...

Verwijderd

Telfort stopt inderdaad in mei met hun roaming contract met Libertel. Ze hebben al in december landelijk bereik op eigen houtje maar hebben besloten het contract te verlengen omdat ze in sommige gebieden nog niet (optimaal) aanwezig waren.
Ook hebben ze een eigen winkel, Telfort Plaza (Den Haag geloof ik).
Ze zijn een van de goedkoopste qua abonnement, ze zijn de goedkoopste qua bellen als de belminuten van je abo op zijn, ze zijn de goedkoopste qua sms-kosten. Het customerservice nummer is gratis en de service is stukken beter dan bij KPN of Libertel.

/me kan het weten, kwerk namelijk bij een bedrijf dat Telfort helpdesken regelt, kheb tot januari zelf nog telfort contracten aangesloten. Ben daar mee gestopt omdat ik het te druk vond, andere afdelingen binnen het bedrijf (die niet Telfort zijn) is het veel rustiger :)

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 14:58 schreef _QW_ het volgende:
/me kan het weten, kwerk namelijk bij een bedrijf dat Telfort helpdesken regelt, kheb tot januari zelf nog telfort contracten aangesloten. Ben daar mee gestopt omdat ik het te druk vond, andere afdelingen binnen het bedrijf (die niet Telfort zijn) is het veel rustiger :)
Toch knap dat iemand die bij het bedrijf dat de helpdesk van Telfort regelt meer weet als iemand die echt bij Telfort werkt...

• pven
  • Niet online
Op zondag 25 maart 2001 17:18 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Toch knap dat iemand die bij het bedrijf dat de helpdesk van Telfort regelt meer weet als iemand die echt bij Telfort werkt...
:) .. Maaruh: je hebt wel gelijk. Wats hij vertelt, wordt door niemand bevestigd.

Verwijderd

Lees en huiver!

[topic=116766]

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 08:41 schreef pven het volgende:
:) .. Maaruh: je hebt wel gelijk. Wats hij vertelt, wordt door niemand bevestigd.
Ze doen soms ondoorgrondelijk ja, komt ook omdat BT erachter zit (British Telecom).
Zo hebben ze ook niet duidelijk aangegeven, dmv een persbericht oid dat ze landelijke dekking hebben. De meeste mensen denken nog steeds dat Libertel het grootste gedeelte van het netwerk "draagt".
Terwijl inderdaad die blocked areas steeds groter worden, zo heb ik vernomen dat ze 1 a 2 weken terug weer een tigtal postcodes geschrapt hebben.

• pven
  • Niet online
Op maandag 26 maart 2001 19:18 schreef _QW_ het volgende:

[..]

Ze doen soms ondoorgrondelijk ja, komt ook omdat BT erachter zit (British Telecom).
Zo hebben ze ook niet duidelijk aangegeven, dmv een persbericht oid dat ze landelijke dekking hebben. De meeste mensen denken nog steeds dat Libertel het grootste gedeelte van het netwerk "draagt".
Terwijl inderdaad die blocked areas steeds groter worden, zo heb ik vernomen dat ze 1 a 2 weken terug weer een tigtal postcodes geschrapt hebben.
Tsjah, ik verneem ook ongelooflijk veel, maar of het allemaal waar is, is maar de vraag. DutchTone heeft ook ooit een persbericht verzonden dat ze landelijke dekking hebben, maar ik ken echt niemand die dat heeft kunnen bevestigen.
Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik van Telfort ooit iets heb gezien, dat ze landelijke dekking hebben. :?

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 08:27 schreef pven het volgende:
Dutchtone heeft ook ooit een persbericht verzonden dat ze landelijke dekking hebben, maar ik ken echt niemand die dat heeft kunnen bevestigen.
Dutchtone heeft wel degelijk in januari en frebuari 2000 (dus al meer als een jaar geleden) een grote papieren campagne gehad (in o.a. abri's en kranten) waarin ze verklaarden landelijke dekking te hebben.

In die campagne, waarin veelal de Nokia 3210 en een landkaart van Nederland te zien was, werd vermeld dat Dutchtone een netwerk heeft dat 98% van Nederland omving (incl. dat obstakels hinder kunnen bieden e.d. blah, blah, blah...)

En het klopt dat Telfort nog niet gecommuniceerd heeft dat ze zelf een landelijk dekkend netwerk hebben; dat hebben ze namelijk ook nog niet. Nog niet.

• pven
  • Niet online
Ik bedoelde niet dat iemand dat persbericht heeft bevestigd, maar die landelijke dekking. :)

Verwijderd

Zo even wat stof hiervan afwaaien... :) Denk dat mn vaarg nl hierin thuis hoort.

Ik heb nu een telfort prepaid maar wil een abbo van telfort nemen.. nu heb ik nog een heleboel smsjes en beltegoed op mn prepaid maar wat gebeurd daarmee als je overgaat want wil wel gewoon mn nummer behouden bij mn abbo?

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 14:49

bonzz.netninja

Niente baffi

heb je al met ze gebeld om het te vragen?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Verwijderd

Aangezien de klantenservice nu 20ct per min kost en je meesteal wel een sh#tload minuten aan de lijn moet hangen dacht ik ik probeer het eerst hier:)

De klantenservice is de volgende optie...:)

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 21:15
ervaring: 100% super :) Niet duur, en voor de rest werkt het gewoon goed, ook in het buitenland, en qua dekking (kpn netwerk) zit het helemaal snor! (prepaid en abo van 2,95 per maand voor 150 minuten)

[ Voor 15% gewijzigd door maarud op 02-06-2007 19:43 ]

Verwijderd

uuuhhh welke vraag beantwoord jij nu?! :)

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 20:05
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:21:
Zo even wat stof hiervan afwaaien... :) Denk dat mn vaarg nl hierin thuis hoort.

Ik heb nu een telfort prepaid maar wil een abbo van telfort nemen.. nu heb ik nog een heleboel smsjes en beltegoed op mn prepaid maar wat gebeurd daarmee als je overgaat want wil wel gewoon mn nummer behouden bij mn abbo?
Die ben je simpelweg kwijt..

Voor de rest is Telfort wel redelijk. Grootste nadeel bij abo's van Telfort vind ik persoonlijk dat smsjes 22 cent per stuk kosten, terwijl deze bij Hi en Vodafone van je belminuten af gaan. Goedkoop kan dus duurkoop zijn :)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hark_k schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:47:
[...]

Die ben je simpelweg kwijt..

Voor de rest is Telfort wel redelijk. Grootste nadeel bij abo's van Telfort vind ik persoonlijk dat smsjes 22 cent per stuk kosten, terwijl deze bij Hi en Vodafone van je belminuten af gaan. Goedkoop kan dus duurkoop zijn :)
Inderdaad, je bent al het tegoed kwijt omdat je op een andere dienst overstapt en dit niet omgezet kan worden naar abo.

Verder kan je bij Telfort niet je tegoed meenemen naar de volgende maand, hier moet je wel rekening mee houden. :)

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 21:15
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:47:
uuuhhh welke vraag beantwoord jij nu?! :)
de vraag uit de ts ;) het gaat om ervaringen hier, dus.. :P

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 20:05
DaannO schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:50:
[...]
Verder kan je bij Telfort niet je tegoed meenemen naar de volgende maand, hier moet je wel rekening mee houden. :)
Jawel, je kan je tegoed maximaal 1 maand meenemen

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
wow. Zou deze kick een GoT record zijn? Meer dan 6 jaar tussen 2 berichten....

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:32:
Aangezien de klantenservice nu 20ct per min kost en je meesteal wel een sh#tload minuten aan de lijn moet hangen dacht ik ik probeer het eerst hier:)

De klantenservice is de volgende optie...:)
Dit is echter geen klantenservice :p

Daarnaast was deze opgraving sowieso niet erg waardevol.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.