wie heeft er goede/slecht ervaringing met
TELFORT ??
ik ben van plan om een jaarabo te nemen
wie o wie ?
TELFORT ??
ik ben van plan om een jaarabo te nemen
wie o wie ?
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
-Op Thursday 15 March 2001 08:04 schreef cosmoOo het volgende:
clarity 180 hier, geen problemen werkt goed.
ik had gehoord dat libertel ging stoppen met de overeenkomst met libertel zodat als je buiten het telfort gebied je telefoon automatisch overgaat op libertel, is dat echt waar ?
Nee, is (nog) niet waar. Het contract zou in mei vorig jaar al aflopen, maar ik geloof dat de Opta daar een stokje voor heeft gestoken.Op Thursday 15 March 2001 08:04 schreef cosmoOo het volgende:
ik had gehoord dat libertel ging stoppen met de overeenkomst met libertel zodat als je buiten het telfort gebied je telefoon automatisch overgaat op libertel, is dat echt waar ?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
"If u do something do it with style, or do it at all."
Dat zeiden ze vorig jaar ook al, dus ik geloof er weinig meer van.Op Thursday 15 March 2001 10:26 schreef chrizz het volgende:
contract loopt mei dit jaar af, vraag maar bij telfort winkel...
Verwijderd
Verwijderd
Houdoe
Verwijderd
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
Verwijderd
Vreemd, ik kan hier (Leeuwarden) Nog gewoon het Libertel netwerk instellen op mijn telefoon ...Op Friday 16 March 2001 13:10 schreef KTEINO het volgende:
Contract met tussen libertel en telfort is al afgelopen. Ik woon in Schagen en daar ontstond, na het afsluiten van libertel, een witte vlek. Ik gebeld en zei zeiden idd dat ze waren gestopt met libertel. Ik zou geen telfort nemen. Mijn bereik is eigelijk atijd beroerd. Gewoon KPN nemen.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
bullshit contract loopt voor nog minimaal een jaar door hebben ze mij in de phone winkel verteldOp Thursday 15 March 2001 10:26 schreef chrizz het volgende:
contract loopt mei dit jaar af, vraag maar bij telfort winkel...
Iedere phone-winkel lijkt weer iets anders te vertellen. Een kennis van me werkt bij Telfort (site-co-ordinator) en hij meldt dat er formeel nog niets bekend is wanneer het contract met Libertel afloopt.Op Saturday 17 March 2001 15:39 schreef mafiasven het volgende:
[..]
bullshit contract loopt voor nog minimaal een jaar door hebben ze mij in de phone winkel verteld
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Toch knap dat iemand die bij het bedrijf dat de helpdesk van Telfort regelt meer weet als iemand die echt bij Telfort werkt...Op zondag 25 maart 2001 14:58 schreef _QW_ het volgende:
/me kan het weten, kwerk namelijk bij een bedrijf dat Telfort helpdesken regelt, kheb tot januari zelf nog telfort contracten aangesloten. Ben daar mee gestopt omdat ik het te druk vond, andere afdelingen binnen het bedrijf (die niet Telfort zijn) is het veel rustiger
Op zondag 25 maart 2001 17:18 schreef Sebastard het volgende:
[..]
Toch knap dat iemand die bij het bedrijf dat de helpdesk van Telfort regelt meer weet als iemand die echt bij Telfort werkt...
Verwijderd
Ze doen soms ondoorgrondelijk ja, komt ook omdat BT erachter zit (British Telecom).Op maandag 26 maart 2001 08:41 schreef pven het volgende:
.. Maaruh: je hebt wel gelijk. Wats hij vertelt, wordt door niemand bevestigd.
Tsjah, ik verneem ook ongelooflijk veel, maar of het allemaal waar is, is maar de vraag. DutchTone heeft ook ooit een persbericht verzonden dat ze landelijke dekking hebben, maar ik ken echt niemand die dat heeft kunnen bevestigen.Op maandag 26 maart 2001 19:18 schreef _QW_ het volgende:
[..]
Ze doen soms ondoorgrondelijk ja, komt ook omdat BT erachter zit (British Telecom).
Zo hebben ze ook niet duidelijk aangegeven, dmv een persbericht oid dat ze landelijke dekking hebben. De meeste mensen denken nog steeds dat Libertel het grootste gedeelte van het netwerk "draagt".
Terwijl inderdaad die blocked areas steeds groter worden, zo heb ik vernomen dat ze 1 a 2 weken terug weer een tigtal postcodes geschrapt hebben.
Verwijderd
Dutchtone heeft wel degelijk in januari en frebuari 2000 (dus al meer als een jaar geleden) een grote papieren campagne gehad (in o.a. abri's en kranten) waarin ze verklaarden landelijke dekking te hebben.Op dinsdag 27 maart 2001 08:27 schreef pven het volgende:
Dutchtone heeft ook ooit een persbericht verzonden dat ze landelijke dekking hebben, maar ik ken echt niemand die dat heeft kunnen bevestigen.
Verwijderd
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door maarud op 02-06-2007 19:43 ]
Die ben je simpelweg kwijt..Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:21:
Zo even wat stof hiervan afwaaien...Denk dat mn vaarg nl hierin thuis hoort.
Ik heb nu een telfort prepaid maar wil een abbo van telfort nemen.. nu heb ik nog een heleboel smsjes en beltegoed op mn prepaid maar wat gebeurd daarmee als je overgaat want wil wel gewoon mn nummer behouden bij mn abbo?
Inderdaad, je bent al het tegoed kwijt omdat je op een andere dienst overstapt en dit niet omgezet kan worden naar abo.Hark_k schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:47:
[...]
Die ben je simpelweg kwijt..
Voor de rest is Telfort wel redelijk. Grootste nadeel bij abo's van Telfort vind ik persoonlijk dat smsjes 22 cent per stuk kosten, terwijl deze bij Hi en Vodafone van je belminuten af gaan. Goedkoop kan dus duurkoop zijn
de vraag uit de ts
Jawel, je kan je tegoed maximaal 1 maand meenemenDaannO schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:50:
[...]
Verder kan je bij Telfort niet je tegoed meenemen naar de volgende maand, hier moet je wel rekening mee houden.
Dit is echter geen klantenserviceVerwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:32:
Aangezien de klantenservice nu 20ct per min kost en je meesteal wel een sh#tload minuten aan de lijn moet hangen dacht ik ik probeer het eerst hier:)
De klantenservice is de volgende optie...:)
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq