In het begin van december werd een nieuwe lijn cpu coolers voorgesteld zoals in de aard van Corsair H70.
Deze komen in 3 modellen hier te zien op de Asetek site : http://www.asetek.com/pro.../92mm-products/585lx.html
Hier is het nieuws bericht van HWI te lezen van 1 december : http://be.hardware.info/e...uces-new-92mm-cpu-coolers
1 cpu blok met geintegreerde pomp en een single radiator 545LC
1 cpu blok met geintegreerde pomp met een Dual radiator 565LX
Dual cpu blokken met dual radiator 585LX
De pomp heeft veel weg van de corsair H70, dit omdat corsair partner is metAsetek ivm deze cpu blokken.
Aan onderstaande pic zien we duidelijk hoeveel deze cpu blokken op die van corsair lijken :

Ik heb van Asetek 2 weken na voorstelling van de nieuwe reeks al een sample mogen ontvangen en ze zijn nog nergens te koop of leverbaar.
hierbij enkele pics unboxing van deze cooler 585LX :
Hier zien we dus de hele cooling kit, twee cpu blocks, en een dual rad, free filled.

Close-up van een pu blok :

De onderkant van cpu blok, hierbij zie je dat heel de cpu blok van Acetal is, net buiten het vlak wat de cpu moet koelen, net zoals bij de H70 koeler :

Hier zie je een cpu mounting kit met alle benodigdheden :

Conclusie :
De pompen draaien stil, wel hoor je af en toe een luchtbel door de pomp gaan, wil zeggen dat de loop niet volledig luchtvrij is.
Ook merk ik dat na 10min draaien van de pompen op cpu blokken, de pompen/blokken beetje warm worden,
ook al is er geen heatload die gekoeld moet worden.
Dit kan zijn omdat ik mss geen fans op de Dual 92mm rad heb gezet.
Over de radiator : vind deze beetje klein, was mss beter een dual 120mm rad geweest, betere cooling, en mss dan ook wel een kleine OC.
Deze kits zijn meer gemaakt voor OEM in workstations en servers te steken waar weinig ruimte is zoals een 1U server,
en waar niet overclocked word.
Buiten dit alles, voor dual socket en je wilt prutsen eraan, steek gewoone een betere radiator,
zeker als je op Evga SR-2 gaat spelen ermee met OC.
Deze komen in 3 modellen hier te zien op de Asetek site : http://www.asetek.com/pro.../92mm-products/585lx.html
Hier is het nieuws bericht van HWI te lezen van 1 december : http://be.hardware.info/e...uces-new-92mm-cpu-coolers
1 cpu blok met geintegreerde pomp en een single radiator 545LC
1 cpu blok met geintegreerde pomp met een Dual radiator 565LX
Dual cpu blokken met dual radiator 585LX
De pomp heeft veel weg van de corsair H70, dit omdat corsair partner is metAsetek ivm deze cpu blokken.
Aan onderstaande pic zien we duidelijk hoeveel deze cpu blokken op die van corsair lijken :

Ik heb van Asetek 2 weken na voorstelling van de nieuwe reeks al een sample mogen ontvangen en ze zijn nog nergens te koop of leverbaar.
hierbij enkele pics unboxing van deze cooler 585LX :
Hier zien we dus de hele cooling kit, twee cpu blocks, en een dual rad, free filled.

Close-up van een pu blok :

De onderkant van cpu blok, hierbij zie je dat heel de cpu blok van Acetal is, net buiten het vlak wat de cpu moet koelen, net zoals bij de H70 koeler :

Hier zie je een cpu mounting kit met alle benodigdheden :

Conclusie :
De pompen draaien stil, wel hoor je af en toe een luchtbel door de pomp gaan, wil zeggen dat de loop niet volledig luchtvrij is.
Ook merk ik dat na 10min draaien van de pompen op cpu blokken, de pompen/blokken beetje warm worden,
ook al is er geen heatload die gekoeld moet worden.
Dit kan zijn omdat ik mss geen fans op de Dual 92mm rad heb gezet.
Over de radiator : vind deze beetje klein, was mss beter een dual 120mm rad geweest, betere cooling, en mss dan ook wel een kleine OC.
Deze kits zijn meer gemaakt voor OEM in workstations en servers te steken waar weinig ruimte is zoals een 1U server,
en waar niet overclocked word.
Buiten dit alles, voor dual socket en je wilt prutsen eraan, steek gewoone een betere radiator,
zeker als je op Evga SR-2 gaat spelen ermee met OC.
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.