Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Ik zou de aankoopbon er eens bijzoeken en Dell bellen. Dat is toch niet zo lastig? Via google kan je de website van dell vinden.Motaro schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:29:
alleen hoe moet hem nu laten maken door dell ??? heeft iemand keer alienware laten maken door dell en weet wie ik moet bellen wat te doen
We do what we must because we can.
Dell bellen, opsturen paar weken wachten terug krijgen en hopen het gefixed is.
Is het in de garantie kost het je niks.
is het er buiten ben je duur uit.
Of onsite garantie krijgen bij een betere garantiedekking.Mektheb schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:33:
Dell bellen, opsturen paar weken wachten terug krijgen en hopen het gefixed is.
Dan moet je daar wel voor gekozen hebben bij het kopen, wat de meeste niet doen omdat het dan weer xxx euro extra is bij aankoop.alex3305 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:35:
[...]
Of onsite garantie krijgen bij een betere garantiedekking.
maar ja of dat
ik zie nu dat geen garantie meer op zit ding nog geen 2 jaar oud en in EU heb je toch 2 jaar garantie op zitten ?? gekocht op 19-7-2009
dat paar weeken kost geen probleem zo lang hij maar weer doet
maar heb ze probeeren te bellen en na 10min hangen ze gewoon op
[ Voor 3% gewijzigd door Motaro op 17-12-2010 15:13 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Mja klantenservice is niet altijd even snel en goedMotaro schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:12:
ik zie nu dat geen garantie meer op zit ding nog geen 2 jaar oud en in EU heb je toch 2 jaar garantie op zitten ??
Maar uhm nergens staat er wetterlijk je 2jaar hebt, en volgens mij is er nog niet bewezen of het een defect van hun is of door je zelf etc en dat heeft er allemaal mee te maken.
Kortom even proberen te bellen, en dan voorall rustig en vriendelijk blijven.
als je gaat Ranten kan je letterlijk de finger krijgen.
Pagina: 1