Ik kreeg net een mailtje dat een URL binnenkort vrijkomt en dat ik hem alvast kan reserveren. Nou is dat een URL die ik inderdaad graag wil registreren, maar de verzender is een voor mij volledig onbekend bedrijf en ik heb nooit ergens gepubliceerd dat ik die URL wil hebben.
Ik vraag me dus af of dit legitiem is. Als ik reageer dat ik de URL inderdaad wil, kunnen zij die onmiddelijk registreren en dan mij veel geld vragen. Maar als het wel legitiem is, dan is dat wel weer handig, want ik wil die URL wel graag hebben.
Dit is de mail die ik ontving (URL heb ik even in xyz veranderd, omdat dit een bedrijfsding is):
Dus, mijn vraag, wat kan ik het beste doen in dit geval?
Alvast bedankt!
Ik vraag me dus af of dit legitiem is. Als ik reageer dat ik de URL inderdaad wil, kunnen zij die onmiddelijk registreren en dan mij veel geld vragen. Maar als het wel legitiem is, dan is dat wel weer handig, want ik wil die URL wel graag hebben.
Dit is de mail die ik ontving (URL heb ik even in xyz veranderd, omdat dit een bedrijfsding is):
Wat ik ook dubieus vind, is dat de URL van dit bedrijf Cieros.com is, dat die forward naar dnipremiumnames.com en dat het bedrijf dan Intrust Domains heet. En volgens joker.com (mijn vaste URL registrar), is xyz.com momenteel geregistreerd door GODADDY.COM INC, en helemaal niet door Intrust Domains.Priority Domain Availability Notice for xyz.com:
In the next few days, xyz.com will be listed for sale. Since you have a similar domain name, I thought you might be interested in acquiring xyz.com.
You can confirm your interest in the domain xyz.com by filling out the form here: http://CIEROS.COM/2e0d033xyz
After I receive a confirmation that you are interested in the domain xyz.com, I will be in touch with you promptly to make arrangements.
I look forward to hearing back from you.
Sincerely,
Arthur Simmons
InTrust Domains
It's my hope that you love the priority domain notice system. If you don't, just open the following link and you won't receive anymore - http://CIEROS.COM/1/2e0d033xyz
Dus, mijn vraag, wat kan ik het beste doen in dit geval?
Alvast bedankt!
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress