In PowerPoint wil ik een presentatie geven van een swimminglane. Omdat deze te breed is voor een dia wil ik deze bij iedere muisklik een stukje naar links laten schuiven over het beeld. Om zo per gedeelten een toelichting te kunnen geven.
Anders benaderd; een panoramafoto die steeds een stukje naar links schuift bij een muisklik.
Wat heb ik al gedaan / gevonden;
In PowerPoint de optie 'Effect toevoegen' > Animatiepaden > Links.
Op zich doet deze optie wat ik wil, echter maar 1 keer schuiven daarna lukt het niet om vanaf dat punt verder te schuiven.
Dit GoT topic bekeken, dat mij helaas nog niet aan de oplossing heeft kunnen helpen, deze persoon wil automatisch schuiven.
En veel Google, zoals deze echter wil die persoon constant van links naar rechts en vise versa blijven schuiven, dus zonder muisklikken.
Hopelijk is mijn vraag duidelijk en nog mooier, heeft er iemand een antwoord.
Tags: animatie, afbeelding schuiven, PowerPoint, swimminglane,
Anders benaderd; een panoramafoto die steeds een stukje naar links schuift bij een muisklik.
Wat heb ik al gedaan / gevonden;
In PowerPoint de optie 'Effect toevoegen' > Animatiepaden > Links.
Op zich doet deze optie wat ik wil, echter maar 1 keer schuiven daarna lukt het niet om vanaf dat punt verder te schuiven.
Dit GoT topic bekeken, dat mij helaas nog niet aan de oplossing heeft kunnen helpen, deze persoon wil automatisch schuiven.
En veel Google, zoals deze echter wil die persoon constant van links naar rechts en vise versa blijven schuiven, dus zonder muisklikken.
Hopelijk is mijn vraag duidelijk en nog mooier, heeft er iemand een antwoord.
Tags: animatie, afbeelding schuiven, PowerPoint, swimminglane,