Ik heb geen leuke ondertitel.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
You think: door de kou gaan de servers kapot
Of denk ik verkeerd?
Klopt. Shame on me.Craven schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:29:
She means: Door de kou bezoeken meer mensen ns.nl.
You think: door de kou gaan de servers kapot
Of denk ik verkeerd?
Ik heb geen leuke ondertitel.
Klaar voor de winter ..?
[x] Ongeschikt
Ik zag het net ook - ok dan, voor deze ene keer zie ik het door de vingersNS_online NS online
door een technische KPN storing kunnen we via NS.nl, Reisplanner Xtra e.d. op dit moment geen actuele reisinformatie verstrekken. 2/3
[ Voor 36% gewijzigd door franssie op 17-12-2010 13:50 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Daar is de oorzaakdoor een technische KPN storing kunnen we via NS.nl, Reisplanner Xtra e.d. op dit moment geen actuele reisinformatie verstrekken. 2/3
Als de ns website zou werken zouden deze allemaal op de voorpagina onder storingen komen te staan. Aangezien de NS al zo'n goede reputatie heeft worden ze ge-bitchslapped door de politiek met kamervragen.
Dus gewoon doen of je neus bloedt en je site offline trekken
"Wijdt"? Volgens mij is het gewoon "wijt"Update 13.45: De Nederlandse Spoorwegen wijdt de onbereikbaarheid van ns.nl aan een technische storing van KPN.
http://www.majstro.com/We...w_wijten.php?gebrTaal=dut
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Lekker kort door de bocht en populistisch.iBurger schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:43:
kan de NS niet even een paar servertjes bij Amazon huren? het is toch ook een rampen bedrijf.
Ten eerste host en beheert NS natuurlijk die site niet zelf, dat is allemaal uitbesteed aan andere partijen, net zoals de rest van de ICT.
En daarnaast lag de oorzaak van de storing dus niet bij NS, maar de leverancier van de verbinding, in dit geval KPN...
Virussen? Scan ze hier!
Ik weet dus niet 100% zeker dat ns.nl ook bij InterConnect hangt, maar ik neem dus aan van wel.
Linkje:
http://twitter.com/search?q=%23interconnect
@christianvriens: Brand in datacenter #interconnect is de reden van offline #ns website
[ Voor 8% gewijzigd door Phi op 17-12-2010 16:30 ]
voor een deel dan
[ Voor 22% gewijzigd door hiddit op 17-12-2010 16:36 ]
@cheapcargo CheapCargo.com is weer volledig bereikbaar per e-mail en telefoon. Ook CheapTickets, Mijnwebwinkel.nl en NS draaien weer. #interconnect
Klopt ook wel, want onze servers komen ook weer in de lucht.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dit topic is gesloten.
![]()