Beste Lezers,
Na lang sukkelen met VMWARE Workstation vind ik het tijd om een centrale server in te richten met VMWARE ESX(i).
Hierbij met als hoofdzaak dat ik er van afstand altijd bij kan.
Maar er is 1 hele grote MAAR.
Ik gebruik nu Windows 7 met vmware server maar het is killing met 3gb ram en een dual core 2.8 ghz.
Nu wil ik dus gewoon alleen ESX(i) erop zetten, met een Dual Boot naar een Clean W7 omdat dit een 2e pc is waar ik ook films op kijk.
Nu wil ik dus mijn NTFS schijven niet formatteren maar op een of andere manier goed in VMWARE ESX(i) krijgen zonder problemen met DATA verlies of dergelijken.
Schijven die erin zitten:
2x 500GB NTFS
1x 80 Mag VMWARE ESX(i) op komen (de schijf is leeg)
Wie o Wie weet hoe ik dit kan doen, en heeft een passende handleiding zonder te veel regeltjes code in Linux Kernel...
VMWARE ESX(i) Draait op mijn hardware dus dat is geen probleem.
Ook heb ik al op het forum hier gekeken maar er staat niet veel hoe je echt letterlijk een ntsf station erin krijgt.
Bij VMWARE community word ik ook al niet veel wijzer.
Ik hoor graag van jullie.
Na lang sukkelen met VMWARE Workstation vind ik het tijd om een centrale server in te richten met VMWARE ESX(i).
Hierbij met als hoofdzaak dat ik er van afstand altijd bij kan.
Maar er is 1 hele grote MAAR.
Ik gebruik nu Windows 7 met vmware server maar het is killing met 3gb ram en een dual core 2.8 ghz.
Nu wil ik dus gewoon alleen ESX(i) erop zetten, met een Dual Boot naar een Clean W7 omdat dit een 2e pc is waar ik ook films op kijk.
Nu wil ik dus mijn NTFS schijven niet formatteren maar op een of andere manier goed in VMWARE ESX(i) krijgen zonder problemen met DATA verlies of dergelijken.
Schijven die erin zitten:
2x 500GB NTFS
1x 80 Mag VMWARE ESX(i) op komen (de schijf is leeg)
Wie o Wie weet hoe ik dit kan doen, en heeft een passende handleiding zonder te veel regeltjes code in Linux Kernel...
VMWARE ESX(i) Draait op mijn hardware dus dat is geen probleem.
Ook heb ik al op het forum hier gekeken maar er staat niet veel hoe je echt letterlijk een ntsf station erin krijgt.
Bij VMWARE community word ik ook al niet veel wijzer.
Ik hoor graag van jullie.
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?