Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[windows7] printer niet automatisch installeren bij koppelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen om mijn printer goed te installeren met Windows7. Als ik de printer koppel, installeert het zich wel, maar kan het niet de juiste stuurprogramma's vinden. Daarom wil ik de printer handmatig installeren met de juiste drivers (update werkt namelijk niet).

Nu is mijn vraag: hoe kan ik de printer aan de computer koppelen, zonder dat Windows7 automatisch op gaat installeren en op zoek gaat naar stuurprogramma?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Je kan toch achteraf nog de juiste drivers installeren? Via het apparaatbeheer. Naar de eigenschappen van het apparaat, tab stuurprogramma's, knopje bijwerken. Dan krijg je een schermpje waarin je kunt kiezen voor een handmatige selectie van de driver. Dit werkt ook niet?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Printer (usb waarschijnlijk) los koppelen, installatie programma starten en de usb er pas in doen als het installatie programma daar om vraagt.

Maar ergens gaat er iets fout bij jouw, want als Windows geen stuurprogramma kan vinden zal je een melding/pop-up krijgen om handmatig een driver/stuurprogramma te selecteren, waarbij je dan kan verwijzen naar de driver die je wil gebruiken.