Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Momenteel werk ik met een Macbook Pro in combinatie met een 24" Apple Cinema Display. Dit bevalt me prima en het is eenvoudig om gewoon even de kabeltjes van het scherm aan te sluiten aan de Macbook en de Macbook dicht te klappen en vervolgens de Macbook als een desktop te gebruiken.

Binnenkort ga ik op meerdere locaties werken en heb ik een ander scherm nodig. Zodat ik enkel de Macbook mee hoef te nemen.

Eigenlijk ben ik dus op zoek naar een goedkoper alternatief voor het 24" Apple Cinema Display.

Heeft er iemand goede ervaringen met een ander, soorgelijk scherm?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 16:45
Ik heb pasgeleden de Samsung P2770HD (inclusief televisie) gekocht (27" inch scherm met FULL HD), hier sluit ik mijn MBP ook op aan. Dit scherm heb je ook zonder televisie en dan is die ook een stuk goedkoper.

pricewatch: Samsung SM P2770HD (met televisie)
pricewatch: Samsung Syncmaster P2770H (zonder televisie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Wat ga je met het scherm doen? Beeldbewerking? Moet het een IPS-paneel zijn? etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je vraag kun je eenvoudig zelf beantwoorden door gebruik te maken van de Pricewatch. Door bijvoorbeeld te selecteren op 24" monitoren krijg je een mooie lijst van 124 monitoren waar je uit kunt kiezen. Vervolgens kun je de lijst verkleinen door de maximum prijs te kiezen, het LCD type enz. Daarnaast vindt je hier ook reviews van medetweakers. Daarnaast kun je bijvoorbeeld ook kijken in VB of op een van de vele technologiewebsites. Want uiteindelijk moet jij de keuze maken welk scherm een goed alternatief is voor het Cinema Display. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.