Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ezelsoor voor websites?

Pagina: 1
Acties:

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 14:50
Ik heb het aantal posts hier op 100 ingesteld, zodat ik niet steeds hoef te klikken naar pagina 76 en verder :')

Het probleem is nu dat de pagina zo lang is dat ik vergeet waar ik blijf als ik terugkom.

Weet iemand of er een markeer add-on of iets dergelijks is voor Firefox, zodat de volgende keer ik enkel naar dit ezelsoor terug hoef te gaan :?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Bookmarks zijn niet voor jan lul uitgevonden he...

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• melkislekker
Met bookmarks sla je het op als favoriet, ik wil gewoon kunnen scrollen en weten waar ik gebleven was met een soort ezelsoor.

Of begrijp ik het verkeerd :?

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
melkislekker schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:30:
Met bookmarks sla je het op als favoriet, ik wil gewoon kunnen scrollen en weten waar ik gebleven was met een soort ezelsoor.

Zo dus: melkislekker in "Ezelsoor voor websites?" :P

Nothing to see here

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bookmark is inderdaad voor een topic, ik copy/past gewoon de url naar een post
melkislekker in "Ezelsoor voor websites?"

Bookmarks en to-do werken niet echt handig.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Op de datum van de post klikken, dit zorgt er voor dat de link een HTML anchor is zodat je bij die post terugkomt :)

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:37
Aantal posts per pagina weer terugzetten? :+

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:12

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Klik voor de gein eens op Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/bookmark_message_new.gif, dat knopje staat daar niet voor de grap ;)

Omg, deze opmerking geldt dus voor iedereen die hier boven voor mij reageerde evenzo :+

[ Voor 24% gewijzigd door Mad Marty op 17-12-2010 13:34 ]

Rail Away!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Gebruik je sessietijd (en -reset) :)

Alles vóór dat moment heeft een andere kleur dan ná. Dus als je een sessie reset uitvoert denkt het systeem dat je alles tot dat moment hebt "gelezen". Als er nieuwe reacties verschijnen in een topic, klik je op de folder (die voor de topictitel staat in de overzichten) en spring je meteen naar de eerste reactie die na je sessietijd is geplaatst.

• Mad Marty

Mad Marty

mithras schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:37:

Alles vóór dat moment heeft een andere kleur dan ná. Dus als je een sessie reset uitvoert denkt het systeem dat je alles tot dat moment hebt "gelezen". Als er nieuwe reacties verschijnen in een topic, klik je op de folder (die voor de topictitel staat in de overzichten) en spring je meteen naar de eerste reactie die na je sessietijd is geplaatst.
Maar dat werkt niet als je op een andere computer / telefoon / whatever verder wil gaan met lezen. 'Bookmark dit topic op deze plaats' werkt daarvoor wel.

Rail Away!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Je wilt dus gewoon dit hebben:

- Dog ears for Firefox (addon)
- filmpje met uitleg hoe dat ie werkt

:)

[ Voor 28% gewijzigd door Zerora op 17-12-2010 13:44 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• melkislekker
mithras schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:37:

Wablief :?

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Zie hier waar de reset sessietijd zit:
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/ncksbq_th.png

En vervolgens zijn na je sessietijd de topics met gekleude folders, waar de "oude" topics grijs zijn:

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/67786f_th.png

Klik beide plaatjes voor een grotere versie
Mad Marty schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:40:
[...]

Maar dat werkt niet als je op een andere computer / telefoon / whatever verder wil gaan met lezen. 'Bookmark dit topic op deze plaats' werkt daarvoor wel.
Klopt, maar dat is aan de TS om te beslissen. Ik doe het meeste achter 1 pc, dus heb geen bookmarks nodig. Tevens volg ik zo'n 10 à 20 topics waarbij bookmarks vreselijk onhandig gaan worden (elke keer bijstellen etc etc). Ik gebruik bookmarks echtt omdat het topic nuttig is en weet dat ik het later nog nodig zal hebben (en bij het volgen van topics is dat lang niet altijd zo).

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

melkislekker schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:30:

Ja, dat Internet Explorer de bookmark gerenamed heeft naar favorite, doet niets af aan de functionaliteit natuurlijk. Het punt is dat je er mee kunt onthouden op welke site je was.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• melkislekker
DAT zocht ik, tnx you so much _/-\o_

Ik snap niet hoe sommigen dachten dat ik bookmarks wilde zetten want ik heb al een toolbar vol bookmarks :)

• Mad Marty

Mad Marty

Het ging toch om GoT-topics? Waarom dan een add-on installeren als de functionaliteit al standaard door het forum wordt ondersteund? (zie mijn eerste post) oh well, ik zal wel iets missen :?

Rail Away!

Pagina: 1